Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:612275
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Teorija    3
2.  Izmantotā literatūra un avoti    45
Фрагмент работы

18. Ko sekmē ar muzikālu darbību pirmsskolā? Stāsts ir par vispusīgu (fiziskā, psihiskā, sociālā) un harmonisku (līdzsvarota psihiskā: intelektuālā, emocionālā un griba) attīstība.
• Pirmsskolas izglītības programmas saturs ir izstrādāts tā, lai veicinātu bērnu sagatavošanos skolai, aptverot individualitātes veidošanos, garīgo (zināšanas), fizisko (ķermeņa apguve) un sociālo (saskarsmes un sadarbības prasmes) attīstību, iniciatīvas, zinātkāres, patstāvības (pašapkalpošanās un uzvedības prasmes) un radošās darbības attīstību, nostiprinātu veselību, psiholoģiski sagatavotu skolai (pozitīva attieksme pret mācībām), kā arī veicinātu valsts valodas apguvi. Pirmsskolā pedagoģiskais process (mācības un audzināšana) ir organizēts tā, ka bērni mācās rotaļājoties (Līduma, 2014);
• Pirmsskolas audzināšanas mērķis ir attīstīt katra bērna aktivitāti, rosināt sava "es" izpratni, kas balstīta uz rīcības, darbības, jūtu, vēlmju, interešu apzināšanos, savu spēju izpausmi aktīvā darbībā. Pedagogam ir jāatrod iespēja palīdzēt bērnam realizēt šos uzdevumus pēc iespējas efektīvāk. Mūzika kā māksla tiek uzskatīta par vienu no visiedarbīgākajiem līdzekļiem personības pilnveidošanās procesā;
• Jau antīkie domātāji ir pauduši uzskatu, ka mūzika ir viens no labākajiem cilvēka audzināšanas līdzekļiem, jo tā attīsta prātu un veido cildenas jūtas. Arī latviešu pedagogi A. Dauge, J. Students, P. Birkerts u.c. jau mūsu gadsimta 20. -30. gados ir atzinuši mūziku kā līdzekli, kas veicina bērna garīguma attīstīšanu un pilnveidošanu, jo ar mākslas palīdzību iespējams veidot pārdzīvošanas spējas, kas ir pamats otra cilvēka saprašanai;
• Mūsu gadsimta pēdējo 15 gadu laikā daudzu nozaru speciālisti ir pievērsušies pētījumiem par mūzikas ietekmi uz bērna attīstību. Pētījumi pedagoģijā, psiholoģijā, neiroloģijā, psihiatrijā, bioloģijā atbalsta domu, ka muzikālās spējas piemīt katram cilvēkam, ka muzikalitāte ir dabiska un neatņemama individualitātes sastāvdaļa. Mūzikas mācīšanās tiek uzskatīta par veselīgu, attīstību veicinošu nodarbošanos – tā nodrošina līdzsvarotu prāta un ķermeņa attīstību, kā arī veicina optimālu muzikālo spēju izaugsmi. Pētījumu rezultāti liecina, ka muzikālo spēju attīstībai ir vēl ari papildus vērtība - tā mūsu esošās spējas vispārina citās, augstākās kategorijās. Jo - attīstot vienu smadzeņu funkciju, tā ietekmē un veicina ari pārējo funkciju darbību un attīstību;
• Mūzika ir jūtu valoda. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация