Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:761720
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  PACIENTU DROŠĪBAS UN VESELĪBAS APRŪPES KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    2
2.  VIENOTĀ PACIENTU PIERAKSTA RISKA ANALĪZE    6
  Izmantotā literatūra un to avoti    22
Фрагмент работы

Mērķis veicināt pacientu apmierinātību jau sākuma posmā, kad pacients veic pierakstu.
Lai uzlabotu risku izvērtēšanas procesu, aizsargmehānismu izstrādāšanā iesaistījām vairākas puses - medicīnas personālu, aprūpes personālu un pacientu aptaujas datus, kā arī mūsu pašu pieredzi. Mūsu izstrādātajā materiālā pielietojām šādas risku kontroles - izslēgt atkārtotu iespējamību:
• palielināt atklāšanas iespējamību un noskaidrot problēmas cēloni;
• mazināt seku smagumu līdz minimumam vai novērst to pavisam;
• atrast alternatīvu problēmas mazināšanai/likvidācijai.
Mūsu minētajā gadījumā spilgti iezīmējas arī ar cilvēka faktoru saistītie principi. Pirmkārt, jāizslēdz vai samazināt paļaušanos uz atmiņu un modrību. Tā vietā jābūt pieejamām vadlīnijām par izmeklējuma veidiem un nepieciešamajiem laikiem, lai nepieļautu kļūdas pieraksta laikā.
Sajukumu, neskaidrību, šaubu radošu faktoru izslēgšana - to atrisinātu brīvi pieejama informācija klientu apkalpošanas darbiniekiem. Tāpat, mūsuprāt, jābūt jaunai inovētai programmai, kas palīdz darbiniekam izveidot pierakstu, signalizēt par situācijām, kad varētu rasties kļūda. Automātiski noteikt izmeklējuma veidu.
Vienkāršot pierakstu. Lai nepieļautu kļūdainu pierakstu, kad pacients nav pārliecināts par nozīmēto izmeklējumu, izmantot e-sistēmās ĢĀ vai citu speciālistu nosūtījumus, kas detalizēti un precīzi ir aizpildīti. Tādējādi novērstu pacientu kļūdaino pierakstu.

Standartizēt programmu un pierakstu sistēmu. Automatizēt SMS izsūtīšanu pēc pieraksta veikšanas un uzsākt pacientu informēšanu un atgādināšu par pierakstu, iekļaujot īpašus norādījumus, ja tādi nepieciešami, lai saņemtu izmeklējumu.
Pacientu sazvani veikt 2 dienas ātrāk nevis dienu iepriekš. Tas veicinātu akūto pacientu ātru piekļuvi veselības aprūpes pakalpojumiem. Neradītu mākslīgo noslodzi, jo pacienti neierodas uz konsultāciju/izmeklējumu.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация