1968.g. sociālās uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens-patērētāju uzvedība.
Patērētāju uzvedības vieta
Ekonomikas zinātnevadībzinātne un tirgvedībapatērētāju uzvedība.
Psiholoģija, socioloģija, kulturoloģijasociālā uzvedībapatērētāju uzvedībakompleksa, humanitāra lietišķā zinātne.
Patērētāju uzvedība ir lietišķa zinātne, kuras uzdevumi:
Pētīt patērētāja uzvedību un lēmumu noturības psiholoģisko mehānismu;
Pētīt rīcības amortizāciju, iespējamās izmaiņas uzvedībā.
Patērētāju uzvedības izpētes priekšmets ir:
Patērētāju psiholoģiskās ietekmēšanas mehānisms;
Tā funkcionēšanas mērķtiecīga vadīšana;
Lēmumu un stratēģijas humānās virzības saglabāšana.…