Secinājumi
1. Katrs no analizētājiem likumiem ietver sevī svarīgas pedagoga darbības būtiskus faktorus, kas nosaka tā darbību un pildāmo fukciju normatīvo aktu ievarus.
2. Darba līgums sniedz gan pedagogam gan izlītības iestādei aizsardzību konfliktu vai citu radušos faktoru gadījumā.
3. Izglītības likums ir ļoti plašs un iedziļināti izklāstīts likumu kopums, kas pilnībā izskaidro pedagoģisko virzienu un prioritātes, skolēnu audzināšanas būtību.
4. Profesionālā kvalifikācijas novērtēšana ir nepieciešama katra pedagoga darbības laikā.
5. Būt par pedagogu likuma priekšā izvirza ļoti daudz nosacījumus, bet sniedz arī ļoti daudz plašu ieskatu izpētot likumu kopumu.
6. Strādājot jau apgūstamajā profesijā veicot šo darbu ieguvu plašāku izpratni par pedagoģiskās darbības pamatprincipu būtību, kā arī iepazinos ar iepriekš nelasītiem svarīgiem likuma pantiem.
7. Būtiski veicot pedagoga darbību ir tikt novērtētam, veicot profesionālo kvalifikācijas pārbaudi.
8. Pedagoga galvenie pienākumi un uzdevumi plaši izskaidro virzienu un pienākumu struktūru.
…