Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:139489
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Reklāmas pretinieku galvenie argumenti un to atspēkojums, reklāmas efektivitātes vērtēšanas kritēriji    3
2.  Volkswagen jaunā modeļa automašīnas reklāmas kampaņas apraksts    5
3.  Trīs veiksmīgāko reklāmas kampaņu apraksts un novērtējums    7
4.  Trīs neveiksmīgāko reklāmas kampaņu apraksts un novērtējums    9
Фрагмент работы

1. Reklāmas pretinieku galvenie argumenti un to atspēkojums, reklāmas efektivitātes vērtēšanas kritēriji
Mūsdienās cilvēkiem ar dažāda veida reklāmu nākas saskarties ikdienas. Reklāmu redzam braucot transportā vai ejot pa ielu, tā tiek drukāta avīzēs un žurnālos, pārraidīta radio un televīzijā, tā redzama uz preču iepakojuma, apģērba un reklāmu stendiem. Reklamē ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības un dzīves stilu. Reklamē, informē un dažkārt pat piespiež. Būtībā mūsdienu cilvēks dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājies preci reklāmas pamudināts. Turklāt, jāatzīst, ka izmantojot labu reklāmu ir iespējams pārdot pat dārgu, nepraktisku un nekvalitatīvu mantu, bet labu preci bez reklāmas pārdot ir gandrīz neiespējami.
Taču, mūsdienu informācijas lavīnas apstākļos cilvēku kaitina uzmākšanās ar viņam nevajadzīgu informāciju. Drukātā medijā neinteresējošo reklāmas lapu var pāršķirt - tā ir cilvēka paša personīgā izvēle, turpretī radio un televīzijā jāgaida, kamēr beigsies reklāmas bloks, bet tā jau ir piespiedu izvēle. Tāpēc pastāv uzskats, ka reklāma kopumā nodara ļaunumu, jo cilvēkiem veidojas negatīva attieksme pret reklāmu.
Reklāmas pretinieku vidū izskan viedoklis, ka reklāmas kļuvušas uzbāzīgas un psiholoģiski nenoturīgākus cilvēkus bieži vien pavedina iegādāties viņiem pilnīgi nevajadzīgas lietas. Tāpat pastāv viedoklis, ka jo vairāk kāda ziņa tiek atkārtota, jo vairāk cilvēki ir gatavi to pieņemt kā patiesību. Līdzīgi ir ar priekšstatu par reklāmas visspēcību, spēju neierobežoti manipulēt ar sabiedrības veselo saprātu un “zombēt” plašas ļaužu masas.
Reklāmas kritiķi uzskata, ka reklāmas ietekme var būt negatīva – materiālo vērtību pārsvara veidošanās – vai pozitīva – ekonomiskās labklājības uzplaukums. Savukārt citiem, lielākoties – vienkāršiem patērētājiem, reklāma vienkāršo sarežģīto tirgu, piedāvājot viedokļu dažādību, lai īstenotu patērētāja tiesības. Reklāmas ietekme mūsdienās ir nenoliedzama, jo tā apzināti vai neapzināti kontrolē cilvēku izvēli.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,48 €
Комплект работ Nr. 1333060
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация