Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:307534
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Hill & Knowlton pašlaik ir otra lielākā starptautiskā PR pakalpojumu aģentūra pasaulē, kurai ir 72 pārstāvniecības 38 valstīs, tostarp arī Latvijā. Šīs kompānijas klientu vidū ir tādi pasaulē pazīstami ekonomikas giganti kā Adidas, Motorola, Johnson&Johnson, Kellogs un citi. Aģentūrai ir gandrīz 80 gadu gara un bagāta vēsture. Ar savu attieksmi pret klientiem un sabiedrību šī firma un tās vārds ir iekarojuši popularitāti darījumu cilvēku aprindās un tas ir galvenais priekšnoteikums kompānijas sekmīgai attīstībai mūsdienās.

VĒSTURE

Hill & Knowlton pirmsākumi ir meklējami 1926.gadā ASV, laikā, kad strauji attīstījās valsts ekonomika un masu saziņas līdzekļi. Šajā laikā sabiedrisko attiecību aģentūras bija liels retums, toreiz tā vēl bija jauna publiskās darbības sfēras nozare. Piemēram, Manhetenas telefonu 1926.gada katalogā bija atrodamas tikai sešas firmas, kuras darbojās PR jomā. Šajā laikā žurnālists Džons Vailejs Hills dibina savu PR firmu Klīvlendā. Viņš ir dzimis 1890.gadā. Indiānas štatā, neveiksmīga fermera ģimenē. Būdams samērā konservatīvs, bet pieredzējis biznesa ziņu reportieris, viņš dibina savu korporatīvās publicitātes biroju. Firmas dibināšana sakrīt ar laiku, kad darījumu ļaudis vidējos rietumos saskārās ar pieaugošu valdības iejaukšanos viņu biznesā. Džons Hills uzskatīja, ka lielajām korporācijām jādarbojas ar augstu atbildības sajūtu pret sabiedrību un jāspēj to atbilstoši informēt – tikai tad brīvā tirgus ekonomika varētu atturēt valdību un arodbierības no iejaukšanās darījumu pasaulē. Jau no pirmsākumiem šī kompānija darbojas sabiedrisko attiecību un lietu jomā. Pirmie firmas klienti ir bankas un tērauda lielrūpnieki. 1933.gadā viņš izveido partnerattiecības ar Donu Novltonu. Viņš, ilggadējs Union Trust Bank reklāmas un publicitātes nodaļas direktors, pievienojās Džona Hilla firmai pēc bankas bankrota Lielās Depresijas laikā. 1933.gadā par Hill & Knowlton klientu kļūst Dzelzs un Tērauda institūts. Neskatoties uz Lielo Depresiju, aģentūra sekmīgi attīstījās un samērā īsā laikā ieguva klientus tādās nozīmīgās nozarēs kā tērauda industrija, aviācija, kuģu būve un naftas rūpniecība. Šajā laikā Hills pārceļas uz Ņūjorku, kur reģistrē firmu Hill & Knowlton, Inc. Novltons turpina vadīt Klīvlendas biroju. 1959.gadā aģentūrā jau strādāja 250 sabiedrisko attiecību speciālisti bet firms klientu apgrozījums sasniedza 10% no ASV iekšzemes kopprodukta. Abi biroji, Ņūjorkas un Klīvlendas, kurus vadīja vieni un tie paši cilvēki, formāli bija neatkarīgi līdz pat 1964.gadam, kad Novltons devās pensijā, un Klīvlendas birojs tika pārdots Ņūjorkas firmai. Džons Hills nomira 1977.gadā. 1980.gadā H&K nonāca holdingkompānijas JWT Group īpašumā par 28 miljoniem dolāru, bet 1989.gadā to pārpirka pasaulē lielākais komunikāciju servisa konglomerāts WPP Group, London. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация