Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:600254
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Lemjot par formu, kādā produkts tiks pārdots ārzemēs, firmai jāapskata trīs faktoru grupas: 1) mērķa tirgus (tirgi), 2) produkts un tā īpašības, un 3) firmas raksturīgās pazīmes, kā, piemēram, resursi un politika. Lielākajai daļai uzņēmumu galvenais jautājums, kas izšķir pa labu vai sliktu adaptācijai, ir sekojošs - vai ieguvums ir ieguldīto līdzekļu vērts. Lielākajā daļā uzņēmumu, produkta modificēšanas izdevumus iegrožo. Produktu adaptācijas pētījumi norāda, ka lielāko daļu produktu ir nepieciešams piemērot starptautiskam tirgum vienā vai otrā veidā. Izmaiņas parasti skar iepakojumu, mērvienības, etiķetē, produkta īpašības, lietošanas instrukcija un mazākas izmaiņas tiek veiktas logotipā un brendā.
Nepastāv universāls adaptācijas jautājuma risinājums. Daudzas firmas formulē lēmuma-atbalsts sistēmas, lai palīdzētu produkta adaptācijā, un dažas apspriež katru situāciju atsevišķi. Visiem produktiem ir jāatbilst dominējošajiem vides apstākļiem, kurus tirgus neietekmē. Tas attiecas uz tiesiskajiem, ekonomiskajiem un klimatiskajiem apstākļiem tirgū. Tālākie adaptācijas lēmumi tiek pieņemti, lai vairotu eksportētāju konkurētspēju tirgū. Tas tiek panākts, pieskaņojot konkurējošus piedāvājumus, rūpējoties par pircēja vēlmēm, un sastopoties ar lokālās izplatīšanas sistēmas prasībām.
Tāpat adaptācijas lēmumam ir jābūt novērtētam kā laika un tirgus līdzdalības funkcija. Jo vairāk eksportētāji iemācās par vietējā tirgus raksturlielumiem atsevišķos tirgos, jo vairāk tie spēj konstatēt līdzības un, tā rezultātā, standartizēt mārketinga pieeju, sevišķi līdzīgu tirgu starpā. Šis ieskats tirgū dos eksportētājiem leģitimitāti ar vietējiem pārstāvjiem izstrādāt vienotu izpratni par kopējas standartizācijas pakāpes pārākumu pār adaptāciju.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1327968
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация