1) Ārējie noteicošie faktori noieta kanālu izvēlē (patērētāju raksturojums, produkta raksturojums, pieprasījuma raksturojums un atrašanās vieta, konkurences līmenis, tiesiskie regulējumi un vietējā biznesa prakse).
2) Starpnieku izvēle (starpnieku tipi, starpnieku sameklēšanas avoti, starpnieku atsijāšana, distribūtora vienošanās).
3) Sadales (noieta) kanālu vadība (faktori, kas iespaido sadales (noieta) kanālu vadību, speciāla problēma – ”pelēkais” tirgus, sadales (noieta) kanālu darbības pārtraukšana).
4) Globālās loģistikas vadīšana (pasūtījuma dokumentu apstrādāšana, izplatītākie eksporta dokumenti, transportēšana, kravu pārvadātāji, inventarizācija, uzglabāšana un noliktavu saimniecība ārējos tirgos, iesaiņošana).