4.Secinājumi
Uzskatu, ka dotais produkts – Žagarkalns ir veiksmīgi ar gadiem pozicionējies, jo minētais produkts tiek uzskatīts par vienu no labākajiem kalniem Latvijā. Attīstīta infrastruktūra - minētajā trasē ir pieejams augsts serviss, tiek pieiets katram apmeklētājam individuāli. Pieejama autostāvieta, kā arī tiek organizēts autobuss abos virzienos (Rīga-Cēsis). Norisinās vairākas sacensības, pasākumi - Jaunā gada sagaidīšana Žagarkalnā. Pieejama kafejnīca, naktsmītnes, āra kase. Žagarkalnu iespējams apmeklēt katru dienu, jo tas ir atvērts no pirmdienas līdz svētdienai. Iespēja slēpot arī naktīs. Pieejamas atlaides bērniem un pensionāriem.
Sadarbojas ar Ozolkalnu. Lai palīdzētu slēpotājiem un snovotājiem no Žagarkalna nokļūt Ozolkalnā (un atpakaļ), piektdien, sestdien un svētdien kursē bezmaksas Ski autobuss. Autobusa pieturvieta ir Žagarkalns un Ozolkalna stāvlaukumā, autobuss kursēs ar 15 minūšu intervālu. Sadarbībā ar Žagarkalnu ir izveidota kopēja pacēlāja biļete, kura paredz slēpošanas iespējas Ozolkalnā un Žagarkalnā sestdienās un svētdienās (Zagarkalns 2010, ER; Ozolkalns 2010, ER).
Pēc manām domām, lai vēl labāk pozicionētu minēto produktu nevajadzētu brīvdienās palielināt cenas, jo klientu pieplūdums Žagarkalnam netrūkst. Par lētāku cenu būs vairāk apmeklētāji nekā par dārgāku. Uzskatu, ka nevajadzētu būt laika ierobežojam, lai pagarinātu biļeti, jo kā zināms Žagarkalnā ir garas rindas uz pacēlājiem, kamēr apmeklētājs gaida rindā tikmēr viņš neiekļaujas laikā un būs jāpagarina biļete par dārgāku cenu. Manuprāt, Žagarkalnam ir jārēķinās ar lielu klientu pieplūdumu, tāpēc vajadzētu uzlabot pacēlāju kvalitāti, varbūt pat palielināt to skaitu, ja cilvēki ir samaksājuši par noteiktu laiku, kuru viņi var pavadīt uz kalna un puse no laika ir jāpavada rindā uz pacēlāju viņi nebūs diez gan iepriecināti. …