Mērķa auditorija.
Jaunieši, sākot no 20. gadiem, kam ir savi regulāri ienākumi līdz apmēram 45. gadiem. Tie ir cilvēki, kas apmeklē bārus, kafejnīcas un boulinga centrus. Uzskatu, ka vairāk jāorientējas uz vīriešiem.
Organizatoriskie pasākumi:
1.Nepieciešamo darbinieku skaits- 15. degustāciju vadītāji (gan zēni, gan meitenes. Vidējais vecums 20- 25 gadi.).Divi šoferi ar auto.
2.Saskaņot darbību ar augstāk minētajām degustāciju norises vietām. Vienoties, precizēt laiku un vietu.
3.Ar degustāciju norises vietām jāsaskaņo, ka konkrētais siera izstrādājums ir pieejams ēdienkartē kā uzkoda.
Degustācijas izklāsts.
Katru degustāciju vadīs divas meitenes un viens puisis. Viņu uzdevums ir iet klāt potenciālajiem klientiem. Tie ir cilvēki, kas jau ir pasūtījuši un malko kādu dzērienu, jo īpaši labi, ja tas ir alus. Sieru degustāciju vadītāji nestu rokās uz paplātes un piedāvātu nogaršot. Ja cilvēki labprāt nogaršotu, tad degustāciju vadītājiem būtu jāmin divas lietas par šo produktu, proti, kas tas ir par produktu un ka tas ir jaunums Latvijas tirgū. Ja siera garšotājs izrāda interesi, tad degustāciju vadītājiem jāmin, ka šis produkts kā uzkoda ir iegādājams arī šajā konkrētajā bārā/ boulinga centrā. …