Produktu virzīšana tirgū.
1.Kompānija „Lācītis” ir jauna kompānija, kura ražo bērnu apģērbu un sūta 60 % no izveidotas produkcijas ārzemēs. Tā ka firma izveidota tikai 2007. gadā oktobrī, menedžeri sastādīja bizness plānu un piedāvāja izmantot sekojošo komunikācijas kompleksu- reklāmu. Kompānija nolēma vispirms laist reklāmu avīzēs un žurnālos. Tā, ka kompānija tikai sāka attīstīt savu darbību, tā izmanto sociālekonomiskus apstākļus – reklamē lietošanas efektivitāte, apģērba kvalitāti. Galvenokārt tiek izmantota informējošā reklāma- tiek piedāvāts jauns apģērbs maziem bērniem- kostīmi, cepures, apavi, kleitas u.c. preces bērniem. Attīstībās stadijā firma cenšas patērēt min naudas līdzekļus, lai ienākumi pārsniegtu izdevumus.
Man liekas, ka Lācītis ir lielas perspektīvas nākotnē, it īpaši kā viņa eksportē produkciju ārzemēs.
Kompānijai vajadzētu novietot reklāmu TV- pieprasījums palielināsies.
Pievilkt pircējus, piemēram, ar zemam cenām, ar atlaidēm, ar dāvanu kartēm.
Varbūt vajadzētu atvērt ne tikai veikalu, bet arī „bērnu stūrītis”, kur bērni ar viņas vecāki varētu ne tikai nopirkt apģērbu, bet arī paspēlēt un pasmaidīties kopā ar vecākiem.