Reklāmas veidi
1. Personāžu izmantošana.
Amerikāņu un austriešu pētījumu rezultāti rāda, ka pašu lielāko pievilcību reklāmai piešķir skaistas sievietes līdzdalība reklāmā:
vīrietis pēc savas dabas nevar neskatīties uz skaistu sievieti;
sieviete arī ievēros: salīdzinās ar sevi, novērtēs, apspriedīs, iespējams nosodīs, iegādāsies pati šo preci vai pakalpojumu.
Reklāmas dalībnieku iedalījums pēc to psiholoģiskās ietekmes uz patērētāju
1. Skaistas sievietes;
2. Bērni;
3. Laimīgas un pievilcīgas ģimenes;
4. Dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki;
5. Vīrieši.
Ieteikumi modeļu veidošanai
1. jāizmanto izteiksmīgi modeļi;
2. modeļu izskatam un darbībai ir jābūt nedaudz nenoteiktiem(noslēpumains izskats), lai liktu padomāt, nedaudz pafantazēt, domās paturpināt sižetu;
3. obligāts ir nosacījums. lai modelis ar savu izskatu un izturēšanos (arī mīmiku) izraisītu pozitīvu emociju rašanos, radītu pozitīvu noskaņojumu uzmanības piesaistīšanai.
…