Reklāmas definēšanas laikā šķēpus ir lauzusi ne viena vien starptautiska asociācija un organizācija. Reklāmas definīcijas ir ļoti dažādas un šīs atšķirības nosaka gan katra individuālā izpratne par reklāmu, gan definētāja darbības specifika.
Igaunijas Reklāmdevēju asociācija reklāmu definē kā informāciju, kas tiek publiskota ar mērķi paaugstināt produktu vai pakalpojumu pārdošanu, reklamējot notikumu vai ideju vai sasniedzot citu vēlamo rezultātu citās jomā, un kuru reklāmdevējs izplata par maksu.
Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanu caur masu informācijas līdzekļiem par organizācijas produktiem un pakalpojumiem.
Reklāma var būt vērsta gan uz firmas vārda nostiprināšanos, gan uz produktu vai pakalpojumu apgrozījuma pieaugumu.
Apmaksāta, nepersonāla biznesa firmu, nevalstisko organizāciju un indivīdu komunikācija caur dažādiem medijiem, kuri kaut kādā veidā ir identificēti reklāmas vēstījumā un kuri cer informēt vai pārliecināt konkrētas mērķauditorijas locekļus. (Krugman, Reid, Dunn, & Barban, 1994).…