Kā reklāmas līdzeklis tika izvēlēta televīzija un sīkāk apskatītā reklāmas kampaņa ir Zelta zivtiņas priekšapmaksas sarunu kartes reklāmas rullītis- Zelta Zivtiņas seriāls.
Lai sasniegtu mērķa auditoriju, katra reklāma ir jāveido ar konkrētu funkciju un mērķi, piemēram, Zelta Zivtiņas reklāma piedāvā pavisam ko netradicionālu un jaunu – seriālu par jauniešiem, kuri runā pa mobilo telefonu, risina savas problēmas un noskaidro savstarpējās attiecības. Šī reklāma ir neuzbāzīga, kā arī ļoti tuva un pašsaprotama mūsdienu jaunietim, tādā veidā tiek panākts arī vēlamais efekts – piesaistīta uzmanība. Galvenokārt, tiek izmantota dzeltenā krāsa apvienojumā ar melno krāsu, jo veiksmīgu krāsu un balto laukumu salikums noteikti atstās iespaidu uz patērētāju. Kā jau zināms šis salikums psiholoģiski cilvēkiem asociējas ar graudiem, citroniem un sauli. Ne velti Zelta Zivtiņa tiek popularizēta kā draudzīga un dzīvespriecīga sarunu karte.
Zelta Zivtiņas reklāma noteikti uzrunā ne tikai jauniešus, bet arī cilvēkus, kas sirdī jūtas jauni un sabiedriski. Šī reklāma vēršas pie tevis kā pie individualitātes, kas vēlas saglabāt savu neatkarību un unikalitāti, kā arī apgalvo, ka esi foršs cilvēks, ja lieto Zelta Zivtiņu, un tev noteikti ir savi mērķi.
…