Reklāmas kampaņa ir jēdziens, ar ko tiek izteikts reklāmas un mārketinga aktivitāšu pieaugums klienta mārketinga darbībā konkrētā laika periodā. Tā tiek plānota konkrētam produktam (uzņēmuma piedāvātajai precei vai pakalpojumam) vai uzņēmuma tēla pozīciju stiprināšanai. Katram produktam ir sava mērķa auditorija un, vadoties no tās aprisēm, arī tiek plānota reklāmas kampaņa. Precīzas mērķauditorijas izvēle ir viens no veiksmīgas reklāmas kampaņas sastādīšanas nosacījumiem.
Situācijas analīze
Analīze apkopo esošo informāciju par firmu un preci, par potenciālo lietotāju, kā arī par konkurentu.
Mērķauditorijas izpēte. Jānosaka demogrāfiskais un sociālais mērķgrupas veidols. Jāatrod atbildes uz jautājumiem - Kas pērk preci? Cik bieži? Kāpēc pērk preci? Cik lojāls ir šīs preču zīmes pircējs, vai arī izvēlas to nejaušības pēc.
Kompānijas un preces izpēte. Jānovērtē kompānijas - imidžs, resursi, misija un preces - pielietojums, iepakojums, kvalitāte, cena, preču zīmes pieejamība, cik daudz tā ir pārstāvēta tirgū, cik tirdzniecības vietās tā ir iegādājama, preces dzīves cikls. Jānovērtē arī preces kvalitātes un tās cenas attiecība.…