Reklāmas kampaņas kontrole, tās tekošo rezultātu analīze un to efektivitātes novērtējums ir neatņemama visa reklāmas plānošanas procesa sastāvdaļa. Reklāmas kampaņas kontrole nav obligāta procedūra un lielākoties kompānijas nekontrolē reklāmas kampaņas gaitu. Tā vietā uzņēmuma vadītāji analizē pārdošanas apjomus pirms un pēc reklāmas kampaņas, tādā veidā nosakot, vai reklāma strādā vai nē. Tomēr kā rāda pieredze ne vienmēr reklāma veicina pārdošanas apjomu pieaugumu, turklāt 3 no 10 kompānijām pārdošanas apjomi samazinās. Tādējādi, ja uzņēmums neseko līdz kampaņas gaitai, tā var nonākt tādā situācijā, kad ir jau par vēlu ko darīt situācijas uzlabošanai.
Lielas firmas kontrolē un novērtē savas reklāmas kampaņas pat tad, kad visi tirgus faktori norāda uz to, ka reklāma sasniedz nostādītos mērķus.…