Bez kontaktu raksturs – tas nozīmē, ka reklāma neparedz personīgus kontaktus ar pircējiem, tāpat kā pircēji nevēlas atbildēt ziņojumiem, proti, reklāma ir spējīga veikt tikai monologu, nevis dialogu.
Dažādi mārketinga pētījumi neizbēgams process, lai pilnībā uzzinātu cilvēku viedokli, par pieprasījuma apmierināšanu , konkurence problēmu cēloņus, par tirgus stāvokli attiecīgā valstī un daudzus citus jautājumus.
Reklāmai piemīt arī sava veida nepilnības, tādas , ka modernas reklāmas ir salīdzinoši dārgas un prasa lielas izmaksas. Reklāma var neattaisnot patērētāja uzticību, tā var apmānīt, un arī tas, ka reklāma spēj aicināt sabiedrību lietot un kļūt atkarīgiem no veselībai kaitīgiem ieradumiem un vielām.
Ņemot to visu vērā, varam secināt, ka reklāmu izdevīgi izmantot, veidojot ilgstoša , noturīga uzņēmuma markas tēlu, informējot patērētājus par jauniem produktiem/ pakalpojumiem.8
…