Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:300944
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Modeļi
• Modelis – noteikts paraugs kā vajadzētu rīkoties, dzīvot u.t.t.
• Funkcijas : pievērst uzmanību, identifikācija (Begler).
• Modeļu iedarbība balstās uz cilvēka nepārliecinātību, nedrošību par savu statusu sabiedrībā un vajadzību pēc sociālās atzinības, noteiktas vietas sabiedrībā.
• Modeļi-kultūras vērtību paraugi ( kas sabiedrībā tiek uzskatīts par vērtību –skaists izskats, augums, ģimene, šiks auto, mobilais u.t.t.) (McCraken).
• Modelis > produkts > patērētājs.
• Modeļa īpašības, attieksme pret to tiek pārnesta uz produktu, savukārt attieksme pret produktu uz patērētāju.
• Balstās uz sociālās iemācīšanās teoriju ( Bandura, Ross&Ross).
• Skatoties uz citiem mēs apgūstam uzvedības modeļus.
• Modelis = produkts.
• Produkts tiek uztverts kā līdzeklis, ar kura palīdzību var iegūt modeļa statusu.
• Reklāmas ar modeli mērķis- radīt ideālu vīziju, ar ko patērētājam orientēt savu uzvedību.
• Modelim jābūt tikai nedaudz “augstākam” kā auditorijai.(piemērs: biju bezdarbnieks, iemācījos angļu valodu, tā ieguvu darbu)
• Lomu problēma-dažādās auditorijās ir atšķirīgi priekšstati par lomām(Reichenbach, Whitney, Roberts&Wortzel).(piemērs: sievietes var būt tradicionāli vai moderni orientētas)
• Reklāma, kura atbilda auditorijas orientācijai, tika novērtēta augstāk, nekā reklāma ar pretējas orientācijas modeļiem. Sievietes ar moderno orientāciju(modRoll) reklāmas ar tradicionālo (tradPort) novērtēja slikti.
• Imitācija-mācīšanās- kā uzvedības modelis, paraugs.
• Imitē modeļus ar augstu statusu, simpātiskus, atraktīvus vai tādu modeļu uzvedību, kas tiek “atalgota”.
• (piemērs: aktivizē impulsus un vīrieši pievērsīs uzmanību)
• Mācīšanās no modeļa- sekas var būt jaunu uzvedības veidu apgūšana, uzvedības bremzēšana vai pavājināšana, novērotāja emocionalizēšanās ( Bandura).
• Simpātiskums
• Pievilcīgas personas teiktajam pievēršam daudz lielāku uzmanību.
• Pievilcība nedrīkst būt pārāk liela, tad tā atgrūž, labāk par modeli izmantot līdzīgas pievilcības personu(Bierhoff).

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация