Cik liels ir, un kā sadalās, reklāmas tirgus Latvijā, Baltijā, pasaulē?
Pēc mediju aģentūras "Media House" prognozēm reklāmas tirgus Latvijā šogad nepārsniegs 95 miljonus eiro jeb 66,8 miljonus latu, kas būs par 32% mazāk nekā 2008.gadā.
Tāds samazinājums visvairāk skars drukāto presi un reklāmu kinoteātros, kur tirgus kritums tuvosies vai pat pārsniegs 50% robežu. Televīzijas reklāmas tirgus apjoms šogad prognozē samazināties aptuveni par trešo daļu, radio un vides reklāmas par 20%-23%.
Savukārt, vismazāk ekonomikas satricinājumus, pēc "Media House" ekspertu domām, izjutīs interneta reklāmas joma, jo jauno mediju nozīme kopumā pieaugs. Tomēr arī šajā segmentā tirgus pieaugums nav gaidāms, un reklāmas tirgus internetā Latvijā šogad saruks par aptuveni 7%.…