3. Plānu darbojoties – atdarināšana, jautājumi, parauga analīze, darba plāna zīmējumi (atbilstošo pasvītro un izvērsti apraksta).
No rīta grupiņā ir parādījusies eglīte ar vienu rotājumu. Rīta cēlienā, līdz rīta aplim bērniem ir bijusi iespēja šo rotājumu aplūkot, izpētīt. Bērni ir secinājuši, ka šādu rotājumu būšot viegli pagatavot, jo nekas grūts tas neesot. Nodarbība sākas ar to, ka skolotāja bērniem uzdod jautājumu, kā viņi domā, ko šodien viņi varētu darīt, visi bērni atbild, ka varētu eglītei pagatavot vēl tādus rotājumus.
Skolotāja, kopā ar bērniem analīzē šo rotājumu. Bērni pamana katru mazāko detaļu, piefiksē, ka zari ir sastiprināti ar plastilīnu. Piedāvā sastiprinātās vietas vēl notīt ar dziju, lai vēl labāk turas. Izdara pieņēmumus, kas notiks, ja nepareizi sastiprinās.
4. Darba vietas sakārtošanu.
Pēc pabeigtā darba bērni nokopj savu vietu. …