Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:973551
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Jebkura diskusija par sabiedrisko attiecību profesijas statusu neizbēgami sākas ar jautājumu par tās ētiku. Patiesībā tieši profesionālās ētikas kodeksa esamība nosaka atšķirību starp profesiju un kvalificētu nodarbošanos jeb arodu. Profesijām ir jādara tas, ko no tām gaida sabiedrība, un jāpilda sabiedrības uzliktās morālās saistības. Viens no kādas profesijas statusa noteicošajiem faktoriem līdztekus tās pašpārvaldei ir profesijas normu, t.i., ētikas kodeksu, strikta ievērošana. Sabiedrisko attiecību speciālistiem, ja viņi vēlas kļūt par profesionāļiem, gan katram atsevišķi, gan visiem kopā sabiedrībā jādarbojas kā ētikas aģentiem. Ētiska profesionālā prakse nozīmē, ka kalpošana sabiedrībai un sociālā atbildība stāv augstāk par personiskajiem ieguvumiem un privātām interesēm. Amerikas sabiedrisko attiecību asociācijas speciālisti ir izveidojuši dažus ieteikumus, ko vēlams ievērot visām personām, kas darbojas sabiedrisko attiecību jomā, un tie ir: vienmēr būt godīgam; izveidot pašam savu ētikas kodeksu, balstoties uz savu sirdsapziņu un sabiedrībā valdošajām normām, un ievērot to; cienīt savu oponentu un auditorijas viedokli; parādīt savam darba devējam un auditorijai visus situācijas vai jautājuma aspektus; pastāvīgi mēģināt sasniegt līdzsvaru starp lojalitāti uzņēmumam un pienākumu sabiedrības priekšā; nekad nevajag atteikties no ilgtermiņa mērķiem, lai sasniegtu īstermiņa rezultātu.
Latvijā organizācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem „Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija” (LSAKA) tika nodibināta 2001.gada aprīlī. Viens no tās mērķiem ir noteikt šīs nozares ētikas un kvalitātes standartus, veidojot diskusijas par šiem jautājumiem. Šo asociāciju izveidoja 11 sabiedrisko attiecību firmas, un savā darbībā tā ņems vērā arī principus un viedokļus, ko ir formulējušas tai radniecīgas starptautiskas un nacionālas nevalstiskās organizācijas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация