Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:486519
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Šajā pētījumā tika izpētīta arī abpusējā izpratne par SA ietekmi uz žurnālistiku darbu un dažādās varas bāzes, kuras tiek izmantotas, lai ietekmētu žurnālistisko atspoguļojumu. SA praktiķi uztvēra SA ietekmi uz žurnālistisko darbu ievērojami spēcīgāk kā žurnālisti. Šos rezultātus var ietekmēt uztvere,
aizspriedumi. Pirmkārt, rezultātus varētu novirzīt iluzors pārākums, pēc kā indivīdi mēdz novērtēt savas īpašības un izturēšanos pozitīvāk nekā tās pašas īpašības citi (Hoorens and Harris, 1998). Otrkārt, SA ietekmes uztvere varētu būt neobjektīva sakarā ar pašnovērtējuma vajadzībām un vēlmi kontrolēt darbības lauku (Pierro et al., 2008). Lai saglabātu pašpārliecinātību par pilnīgu atbildību pār darba prasību izpildi, domājams, ka žurnālisti nenovērtē SA ietekmi. To pašu iemeslu dēļ SA praktiķi var pārvērtēt viņu ietekme uz žurnālistisko darbu. Treškārt, uztvere varētu būt neobjektīva, jo abām pusēm ir jātiek galā ar iekšējiem konfliktiem. Katra žurnālista galvenā cerība ir ziņu atspoguļojumu, kas veidots autonomi, tomēr žurnālistiem bieži ir jāpaļaujas uz SA avotiem.
Šīs pretrunīgās cerības var izraisīt iekšējos konfliktus, kas liek žurnālistiem par zemu novērtēt faktisko SA ietekmi, lai ar tiem tiktu galā. Paredzams, ka SA praktiķi ietekmēs žurnālistisko darbu.
Kas attiecas uz varas pamatiem, SA praktiķi mēdz pielāgoties žurnālistu darba kārtībai, lai iegūtu maksimālo sev vēlamo rezultātu, ko tie sasniedz izmantojot “mīkstos spēkus”. Turpretim, žurnālistiem ir tendence uztver SA praktiķu darbu kā spiedienu no ārpuses, tāpēc visizplatītāk žurnālistu vidū ir izmantot “cietos spēkus”. Jāatzīst, abas puses izmanto stratēģiju – nauda apmaiņā pret publicitāti, kas ir diez gan efektīva, bet ne draudīga, lai izbeigtu abu pušu draudzīgās attiecības.
Pētījuma rezultātu izvērtēšanā jāņem vērā, ka ir maz pētījumu par šādām attiecībām, kā arī katras valsts atšķirība, jo aptauja veikta Vācijā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация