Noslēguma daļa:
Rotaļa „Alfabēts“
Dalībnieki sadalās 2 komandās. Katrai komandai sava laukuma puse. Skolotājs nosauc burtus (2–3), dalībniekiem tie jāattēlo ar ķermeņa palīdzību. Rotaļu spēlē 3 minūtes.
Pārējās 3 minūtes izpilda staipīšanās vingrinājumus, tos pilda lēni, plūstoši, savienojot ar elpošanas vingrinājumiem.
Sasniedzamais rezultāts noslēguma daļai:
1. Rādot un veidojot burtus no ķermeņa, bērni jutīsies arvien brīvāk un nepiespiestāk starp saviem vienaudžiem. Vienādu darbību kopīga veikšana veicinās savstarpējā draudzīguma, saliedētības un komunikācijas rašanos.
2. Tiks veicināta fizisko īpašību attīstība un veselības nostiprināšanu;
3. Bērni ar interesantu rotaļu un mierīgu staipīšanos būs pabeiguši pozitīvi sporta nodarbību, nebūs pārāk nogurdināti.
Skolotāja refleksija par nodarbību:
Tika aktualizēta:
Mācīšanās plānošana, sasniedzamā rezultāta izvirzīšana, komunicēšana ar skolēniem;
Maksimāla ikviena skolēna iesaistīšana mācīšanās procesā ;
Mācību uzdevumu izvēlēšanās, lai procesu padarītu produktīvāku ;
Atgriezeniskās saites sniegšana ikvienam skolēnam;
Ja kaut kas sporta nodarbībā ir nogājis ne tā, kā vēlams, vai, ja nav sasniegts kāds vēlamais rezultāts, tad vajag apdomāt, ko mainīt, jo noteikti kaut kas ir jāmaina.
…