1. uzdevums
Starptautiskā mārketinga būtība.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmuma mārketinga darbība starptautiskajā tirgū, tas ir
preču, pakalpojumu un ideju mārketings, kas nav ierobežots vienas valsts robežās, bet
notiek dažādās valstīs. Mārketinga pamatprincipi starptautiskajā mārketingā vispārīgi
saglabājas tādi paši, piemēram, mārketinga uzdevumu noteikšana, tirgus izpēte, pozīcijas
izvēle, mārketinga MIX pasākumu kompleksa plānošana, organizēšana un realizācija, bet
ir jārēķinās, ka konkurence un riski būs lielāki, arī valoda, kultūra, likumdošana un
mentalitāte dažādās valstīs atšķiras, un tas maina pieeju un stratēģiju, lai mārketinga
kampaņa un uzņēmējdarbība starptautiskajā tirgū būtu veiksmīga.…