Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:669292
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Amerikas Mārketinga Asociācija definē mārketinga pētījumus kā funkciju, kas savieno patērētāju, pircēju un sabiedrību ar pārdevēju caur noteiktu informāciju. Informācija ir tā, kas identificē un nosaka mārketinga iespējas un problēmas; rada, attīsta un novērtē mārketinga darbības pamatu; kontrolē mārketinga darbības; rada izpratni par mārketingu kā procesu. Mārketinga pētījumi precizē informāciju, kas nepieciešama kādas problēmas risināšanas uzsākšanai. Mārketinga pētījumi konstruē metodes informācijas ievākšanai, vada un izpilda datu vākšanas procesu, analizē rezultātus un paziņo iegūtos datus un to nozīmi.
Cita mārketinga pētījumu definīcija skaidro, ka mārketinga pētījums ir sistemātiska un objektīva informācijas apzināšana, vākšana, analīze un izplatīšana, lai uzlabotu lēmumu pieņemšanas procesu, kas saistīta ar mārketinga problēmu un iespēju identificēšanu un risināšana.
Starptautiskā mārketinga pētījumu process ir līdzīgs vietējā mārketinga pētījumiem, galvenā atšķirība ir vidē. Atšķirības, kas parādās starptautiskā mārketinga pētniecībā ir:
- jaunie parametri- nodevas, ārzemju valūta un tās svārstības, dažādie transporta veidi, starptautiskā dokumentācija u.tml.;
- jaunā vide- izprast biznesa vides būtību ārvalstī, pētot ārējās vides faktorus- ekonomiskos, politiskos, tiesisko, kultūras, finansu u.tml.;
- iesaistīto faktoru daudzums- iziet starptautiskajā vidē bieži vien nozīmē iziet vairāk kā vienā valstī, tas nozīmē arī, ka pētniecības process būs plašāks un sarežģītāks;
- plašāk izteiktā konkurence.1

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация