4. Secinājumi
1. Aptaujas rezultāti nav reprezentatīvi, jo ir aptaujāts pārāk mazs cilvēku skaits, līdz ar to aptaujas rezultāti var būt neprecīzi.
2. Lielākā daļa aptaujāto respondentu ikdienā iepērkas lielveikalos Rimi un Maxima, tas skaidrojams ar to, ka šie lielveikali ir pieejami plašā Latvijas teritorijā un preces tajos var iegādāties par saprātīgām cenām. Līdz ar to Stockmann kā ikdienas iepirkšanās vietu izmanto ļoti mazs cilvēku skaits, jo veikals atrodas tikai Rīgā.
3. Stockmann „Trakās dienas” ir efektīvs veids kā piesaistīt pircējus, tās dod ievērojamu peļņu lielveikalam, līdz ar to ir lietderīgi arī turpmāk organizēt „Trako dienu” lielpārdošanas.
4. Daudzi iedzīvotāji, kas dzīvo ārpus Rīgas un nemēdz iepirkties Stockmann veikalā, tomēr ir informēti par akciju „Trakās dienas”, līdz ar to var secināt, ka Stockmann „Trako dienu” reklāma ir efektīva un plaša.
5. Pēc aptaujas rezultātiem secinājām, ka ļoti daudzi rīdzinieki neiepērkas Stockmann „Trako dienu” laikā, jo ir neapmierināti ar ļoti lielo cilvēku drūzmu un garajām rindām. Tas varētu būt drauds Stockmann, jo ir iespēja zaudēt patstāvīgos klientus, kuri nav ieinteresēti akcijas „Trakās dienas” norisē.
6. „Trako dienu” ietvaros lielveikals nodrošināja darba vietas aptuveni 800 jauniem darbiniekiem, kuriem bija jāiztur vairākas atlases kārtas, lai kļūtu par Stockmann darbinieku „Trako dienu” norises laikā.
7. Lielākā daļa akcijas preču „Trakajās dienās” neveido ikdienas lielveikala piedāvājumu, kā arī piedāvājumā ir ļoti mazs apjoms Latvijā ražotas produkcijas.
8. Novērošana parādīja to, ka daudzas preces tiek pārdotas ar ievērojamām atlaidēm, bet tikpat daudz ir bez atlaidēm vai pat vēl dārgākas.
9. Lielākais pircēju skaits lielveikalā bijis trešdienā, kas bija „Trako dienu” pirmā diena. Šajā dienā veikala ieņēmumi sastādījuši 800 – 900 tūkstošus latu. Pēc darbinieku teiktā vismazākais apmeklētāju skaits bija pēdējā akcijas dienā.
…