Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:430015
 
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
  Stratēģiskās plānošanas definīcija    5
  Darbības pamatojuma definēšana    5
  Stratēģiskā domāšana    5
  Stratēģiskā konteksta noteikšana    6
  Sava biznesa apzināšana    7
  SWOT / SVID    8
  PEST ( Political, Economical, Social, Tehnologycal analysis)    11
  Analīze un lēmumu pieņemšana. 4. stratēģiskā plāna posms    12
  5. stratēgiskā plāna posms – misijas, vīzijas, vērtību un mēru formulēšana    12
  Darbību plānošana, plāna dokumentēšana, plāna realizēšana    13
  Secinājumi    16
Фрагмент работы

Stratēģiskās plānošanas definīcija.

Stratēģiju var definēt kā - visu lēmumu pamatu (fonu), organizācijas mērķa formulējumu, firmas konkurētspējas pamatu, atbildi uz ārējām iespējām un draudiem; iekšējām situācijām un vājajām pusēm.
Plānošana ir viens no uzņēmuma būtiskākajiem vadīšanas elementiem. Plānošana šā jēdziena plašā izpratnē ir vadīšanas lēmumu, kas saistīti ar notikumiem nākotnē, pieņemšana, veicot sistemātisku sagatavošanos. Runa ir par mērķu sistemātisku izvirzīšanu un to sasniegšanai vajadzīgo pasākumu izstrādāšanu uzņēmuma rīcībā esošā vai veidojamā resursu potenciāla ietvaros. Plānošana sevī ietver gan plānu izstrādāšanu, gan to pieņemšanu (apstiprināšanu). Plānošanas būtība: paaugstināt darba ražīgumu un uzņēmuma darbības efektivitāti, panākt to ar visu uzņēmumā noritošo notikumu mērķa orientāciju un koordināciju, nosakot risku un samazinot tā līmeni, vienkāršojot vadīšanas procesu, paaugstinot uzņēmuma vadīšanas elastību un pielāgošanās spējas uzņēmējdarbības ārējās vides izmaiņām. Plānošana sevī ietver analīzi, prognozēšanu un mērķu noteikšanu, kā arī regulēšanu.
Stratēģiskā plānošana – ir disciplinēti pūliņi radīt fundamentālus lēmumus un darbības, kas formē un norāda, kāda ir organizācija, ko tā dara un kāpēc tā to dara, ar skatu uz nākotni. Stratēģiski plānot nozīmē apzināt savu pašreizējo stāvokli, vākt informāciju, kas identificē jūsu vēlamo nākotni, un pieņemt lēmumus, kas to tuvina. Stratēģija ir definēta kā pastāvīga šādu lēmumu izmantošana vajadzīgo galarezultātu iegūšanai.

Darbības pamatojuma definēšana.

Stratēģiskās plānošanas process:
• Misijas un vīzijas formulēšana;
• Esošās situācijas novērtējums:
o SWOT (priekšrocības, trūkumi, iespējas, bīstamība),
o PEST ( politiskā, ekonomiskā, sociālā, tehnoloģiskā situācija);
• Attīstošās stratēģijas, mērķi, centieni:
o Stratēģijas izvirza pieņemšanai skaidras pieejas,
o Mērķi un centieni nosaka vispārējus un konkrētus apsveramus rezultātus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация