-
Stratēģiskā vadībzinība
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
Uzņēmuma darbības apraksts | ||
Pašreizējā situācija | ||
Uzņēmuma stratēģija | ||
Stratēģisko virzienu ieskicēšana | ||
SVID analīze | ||
Pasākumu plāns | ||
Tirgus situācijas un konkurentu monitorings | ||
Reklāmas kampaņas un projekti | ||
Reklāmas aktivitātes | ||
Produkcijas salīdzinājums | ||
Patērētāju viedokļa, attieksmes aptauja jauniem produktiem | ||
Ārvalstu sadarbības partneri | ||
Secinājumi |
Secinājumi
Rakstot uzņēmuma stratēģijas analīzi SIA “Sports Lukss” ,protams, bija jāveic dažādas sīkas izpētes, ar ko agrāk strādājot šeit pat nebiju saskārusies, taču zinu, ka kopējais viedoklis par šo uzņēmumu manī nav mainījies.
“Sports Lukss” ir daudz stiprās puses, kas saistītas noteikti ar sen pazīstamo “Sports Lukss” vārdu, jo tas ir viens no lielākajiem hokeja inventāra tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā ar lielu produkcijas sortimentu, kas piedāvā patērētājiem lielu izvēli.
Manuprāt, šo slaveno “Sports Lukss” vārdu uzņēmuma administrācija dažkārt pārvērtē, pārāk paļaujas uz to, ka cilvēki vienkārši mīlēs “Sports Lukss”. Tiek pieļautas daudzas kļūdas, ko es esmu aprakstījusi SWOT analīzē.
Savas domas, ko varētu darīt, lai paceltu šī uzņēmuma darbību un reputāciju, esmu izklāstījusi šajā darbā.
Lai varētu spriest par stāvokli tirgū un pieņemt pamatotus lēmumus, ir nepieciešama regulāra un pastāvīga tirgus izpētes programma, kurā ietilpst dažādi tirgus izpētes veidi.
…
Uzņēmuma darbības apraksts “Sports Lukss” nodarbojas ar hokeja inventāra tirdzniecību Latvijā, kā arī Baltkrievijā, Kazahstānā, Igaunijā, Lietuvā un nedaudz Krievijā. „Sports Lukss” ir vienīgais oficiālais hokeja inventāra tirdzniecības pārstāvis Baltijas valstīs .Uzņēmums piedāvā dažādus hokeja inventāra brendus. Tādus kā NIKE/BAUER, CCM, RBK/JOFA, VOUNGH, EASTON, ITECH, EAGLE, KOHO. Šie brendi ir labi pazīstami hokejistu vidū. SIA „Sports Lukss” galvenais moto ir: “Laba kvalitāte-labi hokeja rezultāti” Pašreizējā situācija • Konkurence Vietējais tirgus Lielu konkurentu „Sports Lukss” Latvijā pagaidām nav ir nelieli. 1. Veikals „Viss hokejam”-hokeja inventāra tirdzniecība (Atkarība no „Sports Lukss” viņiem nav tik plašs preču sortiments); 2. SIA „Linda un ko”-lietota hokeja inventāra tirdzniecība; 3. SIA „PRIZMA”-hokeja inventāra tirdzniecība (piedāvā pēc kvalitātes sliktākus brendus); 4. Un spekulants Juris, kurš tirgo pārpirktu izlases inventāru. • Ārējais tirgus 60% inventāra tiek eksportēts uz Eiropas un Baltijas valstīm un attiecīgi 40% inventāra tiek realizēts vietējā tirgū. Eksporta sadalījums pa tirgiem: Krievija 10% Baltkrievija 15% Lietuva 15% Kazahstāna 10% Igaunija 10% UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA Stratēģiskās vadīšanas mērķis ir nodrošināt uzņēmuma konkurētspēju, radot tā konkurētspējīgo priekšrocību, izstrādājot un īstenojot uzņēmuma funkcionālā biznesa un korporatīvā līmeņa stratēģijas; Stratēģiskās vadīšanas principi sekmīgi var tikt izmantoti jebkura uzņēmuma vadīšanā, kas darbojas visdažādākajās jomās; STRATĒĢISKO VIRZIENU IESKICEŠANA Misija dod uzņēmuma stratēģisko virzību, tā nosaka darbības jomu un vērtības; Misijas formulējumam jārada priekšstats, ka uzņēmumam ir noteikta, sabiedrībā pieņemama loma, darbības virziens, tas ir finansiāli stabils un drošs, ka ir vērts to atbalstīt un tam uzticēties Labi formulēta misija uztur entuziasmu darbinieku vidū un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Kā liecina prakse, lielākajai daļai Latvijas MVU (mazie un vidējie uzņēmumi) nav noformulētas misijas vai arī tās ir noformulētas nepilnīgi Kā liecina nepilnīgi Latvijas
- Stratēģiskā vadībzinība
- Stratēģiskā vadīšana
- Vadīšanas funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadīšanas funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
Конспект для университета9
-
Stratēģiskā vadīšana
Конспект для университета5
-
Vadīšanas funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
Конспект для университета3
-
Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze
Конспект для университета3
-
Vadīšanas funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
Конспект для университета3