Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:878389
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

5. A klase

12. II 2007.
6. stunda 13:30 – 14:10

Tēma – perspektīva
Mērķis – veidot skolēniem priekšstatu par to, kas ir perspektīva un izprast tās būtību
Uzdevumi –
• iepazīstināt skolēnus ar termina „perspektīva” definīciju;
• dot skolēniem darba lapas, kurās attēloti objekti perspektīvā;
• salīdzināt teoriju ar realitāti.

Izmantojamie materiāli –
• darba lapa, uz kuras skolēni raksta definīciju;
• lineāls, zīmulis, lai varētu strādāt ar darba lapām.

Paredzamā darba gaita –
• skolēni pierakstīs definīciju;
• skolēni vilks perspektīvas līnijas dotās darba lapas attēlos;
• salīdzinot, izmērot attālumus veidosies izpratne par perspektīvas esamību apkārtējā vidē;
• skolēni veidos diskusiju par tēmu „perspektīva apkārtējā vidē”.

Vērtēšana –
• attieksme nodarbības gaitā;
• precīza norādījumu izpilde;
• rezultāta – izpratnes par perspektīvu – sasniegšana;
• ieskaitīts/neieskaitīts.


5. B klase

12. II 2007.
5. stunda 12:40 – 13:20



Tēma – perspektīva
Mērķis – veidot skolēniem priekšstatu par to, kas ir perspektīva un izprast tās būtību
Uzdevumi –
• iepazīstināt skolēnus ar termina „perspektīva” definīciju;
• dot skolēniem darba lapas, kurās attēloti objekti perspektīvā;
• salīdzināt teoriju ar realitāti.

Izmantojamie materiāli –
• darba lapa, uz kuras skolēni raksta definīciju;
• lineāls, zīmulis, lai varētu strādāt ar darba lapām.

Paredzamā darba gaita –
• skolēni pieraksīs definīciju;
• skolēni vilks perspektīvas līnijas dotās darba lapas attēlos;
• salīdzinot, izmērot attālumus veidosies izpratne par perspektīvas esamību apkārtējā vidē;
• skolēni veidos diskusiju par tēmu „perspektīva apkārtējā vidē”.

Vērtēšana –
• attieksme nodarbības gaitā
• precīza norādījumu izpilde
• rezultāta – izpratnes par perspektīvu – sasniegšana
• ieskaitīts/neieskaitīts


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация