Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:841323
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas apkopo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītos lēmumus. Šo informāciju iegūst, izmantojot uzņēmuma iekšējos pierakstus, zināšanas par tirgu, tirgus pētījumus un mārketinga lēmumu atbalsta analīzi.
Iekšējo pierakstu sistēma. Mārketinga vadītāji balstās uz datiem, kas iegūti, izmantojot iekšējos ziņojumus par pasūtījumiem, izpārdošanu, cenām, izmaksām, inventarizācijas rezultātiem, ienākumiem, maksājumiem utt. Analizējot šo informāciju, viņi var noteikt nozīmīgas iespējas un problēmas.
Mārketinga zināšanu (intelligence) sistēma sniedz ar notikumiem saistītus datus. Tā ir procedūru un avotu kopums, ko izmanto vadītāji, lai iegūtu ikdienišķu informāciju par mārketinga vides attīstību. Mārketinga vadītāji apkopo mārketinga zināšanas, lasot grāmatas, laikrakstus un publikācijas; runājot ar patērētājiem, piegādātājiem un izplatītājiem; analizējot avotus internetā, kā arī satiekoties ar citu uzņēmumu vadītājiem.
Mārketinga pētījumi definēti kā sistemātiska datu izveide, savākšana, analīze un atskaišu veidošana par tiem, kā arī secinājumi, kas saistās ar specifisku mārketinga situāciju, kas raksturīga uzņēmumam. Efektīvi mārketinga pētījumi ietver piecus soļus:
1.Definējiet problēmu, alternatīvos lēmumu variantus un pētījuma mērķus. Mārketinga vadībā ir rūpīgi jādefinē jautājums, kas tiks izpētīts. Daži pētījumi ir vērsti uz uzzināšanu, problēmas patiesās būtības noskaidrošanu un iespējamo risinājumu vai jaunu ideju ierosināšanu. Daži pētījumi ir aprakstoši, noteiktus ciparus atspoguļojoši, daži pētījumi ir saistīti ar cēloņsakarībām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация