Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:956899
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana: mārketinga informācijas veidi.
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzētai informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.1
MIS izvietoti mārketinga vides elementi, kuri interesē uzņēmumu, galvenās apakšsistēmas ienākošās informācijas apstrādei, analīzei un izpētei, vadīšanas funkcijas, kas veicamas, pamatojoties uz šo informāciju. Visi bloki savstarpēji saistīti ar pieņemamo lēmumu un komunikāciju palīdzību.
Mārketinga informācijas veidi
Iekšējā informācija
Katram uzņēmumam nepieciešama iekšējā informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem radītājiem.
Galvenais uzdevums ir ātri un precīzi apstrādāt šos dokumentus. Tāpēc tiek izmantoti datori.
Tieši datoru lietošana dod iespēju izveidot efektīvas iekšējas informācijas sistēmas. Informācijai jābūt orientētai uz konkrētu lietotāju.
Ir vajadzīga informācija par tirgus piesātinātības pakāpi, par realizācijas plāniem. Tieši tādas informācijas ieguve jāplāno, ieviešot lēmumu pieņemšanai paredzētu MIS.
Intelektuālā informācija
Ņemot vērā sarežģīto mārketinga ārējo vidi, uzņēmumam nepietiek tikai ar iekšējo informāciju. Ir jāvāc un jāapstrādā arī ārējā jeb intelektuālā mārketinga informācija.
Intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem.2

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1138604
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация