3.Mērķi
Gada laikā izveidot jaunus pakalpojumus un būt vadošajiem tipogrāfijas pakalpojumu sniedzējiem.
Veicot mārketinga pasākumus palielināt klientu skaitu vismaz par 30%, tādejādi kļūt atpazīstamākiem un konkurētspējīgākam uzņēmumam.
Dažu gadu laikā atpelnīt ieguldītos finansiālos līdzekļus jaunu produktu izveidošanā.
4.Mārketinga plāna izstrāde
Darbs ar klientiem (izstrādāt individuālus piedāvājumus, izdalīt īpašos klientus, izveidot klientu servisu utt.)
Produktu politika (jauna produkta izstrāde, esoša produkta uzlabošana, sortimenta paplašināšana/ sašaurināšana utt.)
Cenu politika (jaunas cenas noteikšana, esošās cenas saglabāšana utt.)
Noieta (sadales) politika (kur un kādas metodes tiks izmantotas)
Virzīšanas politika (reklāma, sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana, pārdošanu veicinošās metodes)
…