Secinājumi
1. Lai gan veikalā pārdevējs sniedz gana izsmeļošu informāciju, tomēr internetā var arī atrast informāciju par pašu ražotāju, kā arī komentārus no citiem patērētājiem, kas var noderēt izvēloties vai preci pirkt vai nē.
2. Dāmai, kura vēlas iegādāties Miss Dior Cherie smaržas, iesaku doties gan uz veikalu Douglas, gan uz universālveikalu Stockmann, lai uzzinātu pēc iespējas vairāk par attiecīgo smaržu tipu. Apmeklējot abus veikalus, var salīdzināt cenas un piedāvātās atlaides, kas palīdzēs izvēlēties labāko tirdzniecības vietu, kur iegādāties smaržas. Noderīgi būtu arī palasīt komentārus par smaržām globālajā tīmeklī.
3. Tirdzniecības vietās liela nozīme ir pārdevējam. Ja pārdevējs ir īgns un nelaipns, pircējam vairs nav nekāda vēlme uzturēties veikalā un viņš labak dosies taisnā ceļā uz kādu citu veikalu, kur pārdevēji būs jaukāki. Mīnuss ir arī, ja pārdevējs ir pārak uzbāzīgs un cenšas par katru cenu likt pircējam nopirkt preci. Pakļāvīgākie patērētāji arī uzķersies un nopirks piedāvāto preci, bet cilvēks, kurš nav tik izmisis, dosies uz citu tirdzniecības vietu, kur pārdevēji tikai piedāvā un informē nevis uzspiež iegādāties.
4. Miss Dior Cherie ir vadošā smaržu līnija Dior uzņēmumā.
5.Miss Dior Cherie smaržu līnija ir izplatīta visā pasaulē un to ir iemīļojušas sievietes visās vadošajās modes pilsētās, tai skaitā Parīzē, Ņujorkā un Londonā.
…