Cilvēki visbiežāk lieto balto cukuru, tikai 10% aptaujāto atbildēja, ka biežāk lieto citu cukura veidu – brūno cukuru. Lielākā daļa – 60% par svarīgāko cukura izvēles kritēriju atzina to, ka tam būtu jābūt ražotam Latvijā, līdz ar to varu secināt, ka, ja Latvijā tiktu atsākta cukura ražošana, pēc vietējā cukura būtu lielāks pieprasījums nekā pēc importētā. Tomēr 30% aptaujāto par svarīgāko kritēriju minēja produkta popularitāti, tādēļ jāsecina, ka ir diezgan svarīgi produktu plaši reklamēt, lai potenciālajiem pircējiem tapt skaidrs, kādēļ Latvijā ražotais cukurs ir labāks par citiem. Tikai piektdaļa jeb 20% aptaujāto uzskata, ka cukura iepakojuma dizainam ir nozīme, līdz ar to var secināt, ka cukurs ir prece, kuru patērētāji izvēlas nevis dēļ ārējā noformējuma, bet dēļ kvalitātes un dažādiem citiem iemesliem. Manuprāt, iepakojuma dizainam vajadzētu būt neuzbāzīgam, bet tajā pašā laikā arī pamanāmam.
Pilnīgi visi respondenti atzina, ka viņi par ērtāko cukura iepakojuma svaru uzskata klasisko 1 kg. Neviens neizvēlējās pārējos atbilžu variantus, no kā varu secināt, ka šādu iepakojumu ražošana var būt kā papildus bizness, bet galvenajai ražojamajai precei tomēr jābūt kilogramīgām cukura paciņām. 60% aptaujāto par Latvijā ražotu cukuru būtu gatavi maksāt 50-60 santīmus un tikai 10% 80 santīmus un vairāk, tādējādi jāsecina, ka lai arī patērētāji labprātāk izvēlas Latvijā ražotu cukuru, tiem ir svarīga arī cena, par kādu šo produktu pirkt, līdz ar to, nosakot Latvijā ražotajam cukuram nesamērīgi augstu cenu, ļoti iespējams, ka patērētāji izvēlēsies importēto cukuru, kas būs ievērojami lētāks.…