1. Informācija par tūrisma plānošanas dokumentu
Dokumenta nosaukums: “Strategy and planning 2022 - 2024”
Apstiprināšanas datums: 2021. gada 30. Novembris.
Mērķis: rast risinājumus Šveices tūrisma atdzīvināšanai pēc pandēmijas laika posmā no 2022. līdz 2024. gadam.
Izdevējs: Switzerland Tourism
Pasūtītājs: Switzerland Tourism izpilddirektors (CEO) Martins Nīdegers
2. Sadaļu nosaukumi un to apraksts
Tūrisma plānošanas dokumenta sadaļas:
• Prioritātes
• Aktivitātes
• Biznesa pasākumi
• Organizācija
• Ieteikumi darbībām
Pirmajā sadaļā par prioritātēm tiek uzsvērtas 5 stratēģiskās prioritātes, lai nākotnē nodrošinātu Šveices mārketingu un optimālu efektu. Tās ir kampaņas, “mārketinga mix”, digitālā vadība, atkopšanās no Covid – 19 izraisītajām pandēmijas sekām (koncentrēties uz starptautisko ceļojumu veicināšanu) un ilgtspēju.…