1.uzdevums
Jauna produkta garša, tilpums – piena saldējums ar dažādām piedevām. Tā kā saldējums „premium „ ir domāts cilvēkiem ar augstiem ienākumiem, tad kā iespējamas piedevas var minēt mandeļu rieksti vai marmelādi. Tilpums – vidēja lieluma plastmasas kastītes ( 0,25 kg vai 0,5kg).
Iepakojums – plastmasas kastītes. Iepakojumam nav jābūt spilgtam, „mierīgas” krāsas ar zeltainiem burtiem.
Nosaukums – kā vienu no nosaukuma variantiem var izmantot to pašu vārdu „Premium”.
Sadales aktivitātes – tā kā uzņēmums jau kādu laiku nodarbojās ar saldējumu pārdošanu, vadībai ir iespējas analizēt produkcijas pārdošanas apjomus dažādos veikalos. Tā kā saldējums domāts pircējiem ar augstiem ienākumiem, es neieteicu izmantot intensīvu sadali, labāk selektīvu. Šo preci nav jāpārdod „Super neto „veikalos. Būtu labāk, lai šo preci var atrast lielajos tirdzniecības centros „Mols”, „Alfa”.
Cena – augstāka nekā pārējiem saldējumiem. Tā saucama „prestiža cena”.
Virzīšanas aktivitātes – noteikti degustācijas pārdošanas vietās, TV reklāma, kā arī reklāmas sludinājumi žurnālos, kas domāti lietišķiem un veiksmīgiem cilvēkiem.
Testēšanas procesi – šajā gadījumā, pēc manām domām, pilnīgi pietiekami testēt jauno produkciju laboratorijas apstākļos, jo priekš uzņēmuma saldējumu pārdošana nav jauns darbības veids, vadībai ir atskaites par pārējiem pārdošanas apjomiem, kā arī ir skaidrs kam tieši domāts jauns produkts. Tā kā viena no lielākajām tirgus testēšanas problēmām ir augstas izmaksas, labāk šo naudu iztērēt uz jauna saldējuma garšas īpašības uzlabošanu.
…