Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:764859
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmēdarbības likums    3
2.  Uzņēmējdarbības subjekti    4
3.  Partnerattiecības un sadarbība    5
4.  Patērētāju loma    7
5.  Darījumu veidi    8
6.  Darbinieks kā uzņēmējdarbības procesa dalībnieks    10
Фрагмент работы

4. Patērētāju loma
Patērētājs ir viena no būtiskākajām sastāvdaļām bez kuras nav iespējama uzņēmējdarbība. Patērētāji jeb potenciālie pircēji ir visas sistēmas centrs un to vajadzību apmierināšana ir pamatmērķis. Tā kā patērētājs būtībā ir ikviens iedzīvotājs, tad esošā tirgus izpētē un attīstībā nozīmīgi rādītāji ir iedzīvotāju skaits, skaita svārstības, pieaugums, mājsaimniecību daudzums, lielums, iedzīvotāju pirktspēja, vecuma grupas un citi faktori. Šī informācija palīdz attīstīt un pārdot preces un pakalpojumus, kas apmierina sabiedrības vajadzības, prognozēt ekonomikas kāpumus vai kritumus .
Patērētājs piedalās uzņēmējdarbībā, lai varētu realizēt savas vajadzības. Tādejādi patērētāju rīcība ir process ar noteiktu motivāciju, kas var tikt pētīta un stimulēta. Patērētāju loma un iespaids spēj augt palielinoties to pirktspējai vai izmainoties vajadzību struktūrai. Latvijas apstākļos visas izmaiņas spēj diezgan jūtami ietekmēt vietējos uzņēmumus, tādēļ tirgvedībā iesaistītie speciālisti cenšas laikus novērtēt dažādu apstākļu ietekmi un neitralizēt to iespējamo negatīvo iespaidu.
Tirgzinības ietvaros patērētāju uzvedības un attieksmes pētījumi domājams nekad nezaudēs savu aktualitāti. Lai arī tirgzinības speciālistu rīcībā jau ir milzīgs daudzums informācijas, tomēr tas nespēj pilnībā izskaidrot pircēju uzvedību un motivāciju, tas neļauj droši prognozēt kāda atsevišķa tirdzniecības pasākuma, procesa vai uzņēmuma kopumā veiksmi nākotnē, kas ir būtiski pārdošanas procesā iesaistītajiem.
Attīstoties Latvijas ekonomikai un tai kļūstot par Eiropas vienotā tirgus daļu, pieaug to jautājumu aktualitāte, kas attiecas uz uzņēmumu konkurētspējas palielināšanu un pārdošanas stratēģiju izstrādi.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация