Конспект
Предпринимательство и право
Бизнес
Uzņēmuma stratēģija un konkurētspēja – SWOT analīze, bizn...-
Uzņēmuma stratēģija un konkurētspēja – SWOT analīze, biznesa modeļi
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 4 | |
| 1. | SWOT analīze | 5 |
| 1.1 | SWOT analīzes jēdziens | 5 |
| 1.2 | Stiprās puses | 5 |
| 1.3 | Vājās puses | 5 |
| 1.4 | Iespējas | 5 |
| 1.5 | Draudi | 5 |
| 1.6 | SWOT analīzes pielietojums stratēģijas izstrādē | 6 |
| 1.7 | Praktiski piemēri | 6 |
| 1.8 | Secinājumi | 6 |
| 2. | Biznesa modeļi | 6 |
| 2.1 | Biznesa modeļa jēdziens | 6 |
| 2.2 | Biznesa modeļu veidi | 7 |
| 2.3 | Biznesa modeļa izvēles kritēriji | 7 |
| 2.4 | Biznesa modeļa stratēģiskā nozīme | 7 |
| 2.5 | Praktiski piemēri | 8 |
| 2.6 | Biznesa modeļa novērtēšana un pielāgošana | 8 |
| 2.7 | Secinājumi | 8 |
| 3. | Stratēģijas īstenošana un resursu optimizācija | 8 |
| 3.1 | Stratēģijas īstenošanas process | 8 |
| 3.2 | Resursu optimizācija | 9 |
| 3.3 | Rīki stratēģijas īstenošanai | 9 |
| 3.4 | Stratēģijas īstenošanas izaicinājumi | 9 |
| 3.5 | Praktiski piemēri | 10 |
| 3.6 | Secinājumi | 10 |
| 4. | Konkurētspējas faktori un uzņēmuma ilgtermiņa attīstība | 10 |
| 4.1 | Konkurētspējas jēdziens | 10 |
| 4.2 | Galvenie konkurētspējas faktori | 10 |
| 4.3 | Stratēģiskie instrumenti konkurētspējas stiprināšanai | 11 |
| 4.4 | Ilgtermiņa attīstības principi | 11 |
| 4.5 | Praktiski piemēri | 11 |
| 4.6 | Secinājumi | 12 |
| 5. | Praktiski piemēri un gadījumu izpēte | 12 |
| 5.1 | Latvijas uzņēmumu piemēri | 12 |
| 5.2 | Starptautiski uzņēmumi | 13 |
| 5.3 | Gadījumu izpētes metodoloģija | 13 |
| 5.4 | Mācības no gadījumu izpētes | 13 |
| 5.5 | Secinājumi | 13 |
| 6. | Kopsavilkums un secinājumi | 14 |
| 6.1 | Stratēģijas nozīme uzņēmējdarbībā | 14 |
| 6.2 | Konkurētspējas faktori | 14 |
| 6.3 | Biznesa modeļu pielietojums | 15 |
| 6.4 | Stratēģijas īstenošanas nozīme | 15 |
| 6.5 | Gadījumu izpētes nozīme | 15 |
| 6.6 | Ieteikumi uzņēmumiem | 15 |
| 6.7 | Secinājumi | 15 |
| 6.8 | Izmantotā literatūra | 16 |
Ievads
Uzņēmuma stratēģija ir fundamentāls instruments, kas nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, virzienu un konkurētspējas saglabāšanu tirgū. Stratēģija ietver lēmumu pieņemšanu par resursu sadali, tirgus segmentu izvēli, produktu un pakalpojumu attīstību, kā arī organizācijas kultūras veidošanu. Stratēģiskā plānošana ļauj uzņēmumam saglabāt konkurences priekšrocības, pielāgoties tirgus izmaiņām un efektīvi reaģēt uz ārējiem un iekšējiem izaicinājumiem.
Konkurētspēja uzņēmējdarbībā tiek definēta kā spēja saglabāt un palielināt tirgus daļu, piedāvājot unikālas vērtības klientiem, vienlaikus efektīvi izmantojot resursus un optimizējot procesus. Konkurētspēja ir atkarīga no vairākiem faktoriem, tostarp tirgus struktūras, uzņēmuma inovāciju spējas, darbinieku kompetencēm, finansēm un organizācijas reputācijas.
…
Konspekts par uzņēmuma stratēģiju un konkurētspēju aptver SWOT analīzi, biznesa modeļus un ilgtermiņa attīstību. Iekļauti praktiski piemēri un analīze no Latvijas un pasaules uzņēmumiem. Noderīgs studentiem un vadītājiem, lai izprastu stratēģijas īstenošanu un konkurētspējas uzlabošanu.
- Materiāli tehniskās sagādes uzdevumi un organizācija uzņēmumā
- Uzņēmuma filosofija. Stress darba organizācijā. Uzņēmuma vadītāja anketa
- Uzņēmuma stratēģija un konkurētspēja – SWOT analīze, biznesa modeļi
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Materiāli tehniskās sagādes uzdevumi un organizācija uzņēmumā
Конспект для университета2
-
Uzņēmuma filosofija. Stress darba organizācijā. Uzņēmuma vadītāja anketa
Конспект для университета6
-
Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns
Конспект для университета9
-
SIA "Mežs" uzņēmuma finanšu stāvokļa analīze
Конспект для университета10
-
Attīstības stratēģija uzņēmumā SIA "Zeize"
Конспект для университета1

