Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:359278
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.08.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
5.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA    3
5.1.  Uzņēmējdarbības iespēju un vides analīze    4
5.1.1.  Uzņēmuma vides analīze    4
5.1.2.  Iekšējās vides analīze    5
5.1.3.  Ārējās vides analīze    6
5.1.4.  Konkurentu darbības analīze tirgū un tās novērtēšana    9
5.1.5.  Tirdzniecības apstākļu analīze    10
5.1.6.  Uzņēmuma saimniecisko sakaru analīze    11
5.1.7.  Sabiedriski ekonomisko faktoru analīze    12
5.2.  Uzņēmuma stratēģiskie uzdevumi    15
5.2.1  Uzņēmuma attīstība    17
5.3.  Stratēģiskā plānošana    19
5.4.  Uzņēmuma kooperācija    22
5.5.  Uzņēmuma pārveidošana    26
5.6.  Uzņēmumu apvienošanās    28
5.6.1.  Uzņēmumu apvienošanās saimnieciskā nozīmē    30
Фрагмент работы

Uzņēmuma makrovides un mikrovides apraksts un analīze ļauj noteikt to uzņēmuma parametru spektru, kuri veido uzņēmuma nozīmi un galvenos mērķus.
Savu misiju uzņēmums formulē noteiktā ārējās vides sastāva, struktūra un stāvokļa apstākļos, kuri nosaka uzņemuma iespējas patērētāju vajadzību apmierināšanā. Ārējā vide, ieskaitot mikrolīmeni un makrolīmeni, nosaka noteiktu resursu sistēmu. Šie resursi nosaka ražošanas struktūru, tehnoloģisko profilu, personāla un kvalifikācijas sastāvu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa plānus.
Uzņēmuma panākumi ir atkaŗīgi no prasmes analizēt tirgu un uzņēmuma pozīcijas un pieņemt uzņēmumam svarīgus stratēģiskos lēmumus.
Ražošanas uzņemumi darbojas saskaņā ar konkurences apstākļiem un tiem spēkiem, kuri ir ārpus uzņemuma varas un ietekmes. Šie apstākļi tiek uzskatīti par uzņemuma darbību ierobežojošiem. Tirgus noteikumi vienmēr rada alernatīvas (draudus) uzņēmējdarbībai.
1.katrs uzņēmums veido savu darbību un tās virzienus, ņemot vērā savas iespējas iedarboties uz tirgu, pircējiem, konkurentiem un uz nozares attīstību. Uzņēmuma stratēģiskais kurss ir ārējo tirgus alternatīvu un iekšējo faktoru – resursu, kvalifikācijas – produkts. Vairāki faktori iespaido uzņemuma stratēģijas izvēli: patērētāju gaume, ieradums, tehnoloģiskās izmaiņas, konkurentu iedarbība, vajadzība pēc investīcijām, finansiālās iespējas, vadības personālais sastāvs un tā mērķtiecība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация