Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:715972
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

20. Funkcionālo līmeņa stratēģija, tā būtība un veidi
Funkcionālās stratēģijas – ir zemākais vadīšanas līmenis, jo tas ir vistuvāk uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības avotiem – resursiem un prasmēm. Tātad ir jānosaka galvenie uzdevumi, kas jāveic funkcionālā līmeņa vadītājiem, lai attīstītu konkurētspējīgu priekšrocību. F. stratēģija ietver: personālvadības, ražošanas/pakalpojumu, sagādes un krājumu, pētījumu un attīstības, IT, finašu vad. un mārketinga stratēģiju.
Funkcionālās stratēģijas- biznesa līmeņa stratēģijas ietvaros pieņemto lēmumu par uzņēmuma biznesa modeli praktiskā izpausme
Izejot no uzņēmuma iekšējās vides un funkcijām
Funkcionālā līmeņa stratēģijas
- Ražošanas
- Pakalpojumu vadība
- Personāla vadība
- Sagādes un krājumu vadība
- Pētījumu un attīstības vadība
- Informācijas sistēmu vadība
- Finanšu vadība
- Mārketinga vadība
- Kvalitātes vadība
Funkcionālās stratēģijas atspoguļo tās funkcijas, kuras veic uzņēmuma vadība; funkcijas savstarpēji saistītas un veido vienotu sistēmu
Izstrādājot funk.līm. stra. Šīs funkcijas jāaplūko balstoties uz konkurētspējīgās priekšrocības veidojošajiem elementiem.
Funkcionālā līmeņa stratēģijas vistuvāk saistītas ar konkurētspējīgo priekšrocību avotiem, resursiem, prasmēm un efektivitātes nodrošināšanu
- Ražošanas/pakalpojumu vadība: galvenais uzd. paaugstināt efektivitāti – vai nu palielinot ražošanas apjomu, samazinot izmaksas vai pircēju vēlmju apmierināšana ar mārketingu
- Infrastruktūra – nodrošināt visa uzņēmuma apņemšanos palielināt efektivitāti
- Mārketings- samazināt klientu aiziešanu, stiprināt to lojalitāti
- Krājumu vadība- ieviest sistēmu tieši laikā’; jo iesaldētie krājumi palielina apgrozāmo līdzekļu apjomu, palielinot izmaksas
- Pētījumi un attīstība: izstrādāt viegli ražojumu produktus, meklēt iespējas procesa jaunievedumiem
- Personālvadība – izstrādāt apmācības programmas, kvalifikācijas celšana

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1339302
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация