Uzņēmuma stiprās puses- Zīmola atpazīstamība, jaunākās tehnoloģijas, augsti kvalificēti darbinieki, kvalitatīvi produkti ar visaugstākajām prasībām atbilstoši produkti, ārvalstu partneri.
Toties, pie vājajām pusēm var pieminēt – ražošanas apjomu plānošanu, produktu realizācijas termiņus, kas ir gana īsi, kā rezultātā ir draudi, ka nevarēs nodrošināt pietiekamus apjomus sezonā.
Faktors, kas ietekmē uzņēmuma attīstību, ir kadru mainība un kvalitatīva darbaspēka piesaistīšana.
Pie iespējām var minēt, ka uzņēmumam ir iespējas, lai iekarotu jaunus tirgus eksporta nozarē, kā arī milzīgs potenciāls ieņemt lielāku tirgus daļu vietējā tirgū.
Pie ārējiem draudiem var pieminēt jaunu konkurentu ienākšana tirgū un esošo konkurentu iespājamu apvienošanos. Viens no būtiskākajiem draudiem uzņēmuma attīstībai ir neskaidrie politiskie lēmumi, neskaidrība alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu nozarē, dažādu iespējamu aizliegumu piemērošana un papildus nodokļu celšana. Dzērienu tirgus produkcijas realizācija ir pakļauta sezonalitātes faktoram, kas var būtiski ietekmēt plānoto apjomu izpildi sezonas laikā.
…