Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:495488
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

2. Galvenās atšķirības starp finanšu un vadības grāmatvedību
FINANŠU GRĀMATVEDĪBAS uzdevums ir uzkrāt informāciju par saimnieciskajā darbībā jau notikušajiem faktiem un parādīt to uzņēmuma pārskatos. Šī informācija ir domāta uzņēmuma vadībai, īpašniekiem un ārējiem lietotājiem, piemēram, valsts institūcijām, darījumu partneriem, finanšu iestādēm, statistiskajām iestādēm un citiem interesentiem.
VADĪBAS GRĀMATVEDĪBU, kas orientēta uz tuvāku vai tālāku nākotni. Tās galvenais uzdevums ir nodrošināt efektīvu uzņēmējdarbības vadīšanas procesu. Tā palīdz uzņēmējdarbības vadītājiem - iekšējiem informācijas lietotājiem - pamatot un pieņemt lēmumus, plānot, kontrolēt un regulēt dažādas norises uzņēmējdarbībā.
Vadības grāmatvedība ir vērsta uz nākotni. Gala mērķis lēmumi. Finanšu gr. Informācija nav konfidenciāla, vadības gr. Informācija ir konfid. Skaitliskā irformācija finanšu gr. Ir jābūt ļoti precīzai, bet vad, gr. Var būt aptuvena.
3. Lēmumi un to veidi, lēmumu pieņemšanas process
Veicot saimniecisko darbību, uzņēmuma vadītājiem nepārtraukti ir jāpieņem dažādi lēmumi – kādas izejvielas pirkt, kādu produkciju ražot, kuru firmu pakalpojumus izmantot, kur pārdot produkciju vai pakalpojumus u.c. Lēmums ir optimālā, darbības varianta izraudzīšana no diviem vai vairākiem iespējamiem (alternatīviem) ar nolūku ietekmēt nākotnes notikumus( piem. Uzņēmuma attīstību, produkcijas konkurētspēju u.c.)
Lēmumus pieņem ņemot vērā iepriekšējos, pašreizējs un sagaidāmos darbības rezultātus un tendences. Jāatceras, ka lēmums ne vienmer tieši saistīts ar maksimālās peļņas iegūšanu, bet var skart arī tādas jomas, kā reputācijas iegūšana un nostiprināšana tirgū, klientu piesaistīšana, jaunās produkcijas ieviešana ražošanā, organizatoriskās struktūras uzlabošana, zaudējumu samazināšana.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация