Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:173250
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1.Menedžmenta hierarhija un menedžeru līmeņi.
Menedžmenta hierarhija:
1)institucionālais menedžments
2)vadības menedžments
3)tehniskais vai uzraudzības menedžments
Menedžeru līmeņi:
1)augstākā līmeņa menedžeri - neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību
2)vidējā līmeņa menedžeri- salīdzinoši liela menedžeru grupa, kas darbojas starp menedžeru zemāko un augstāko līmeni
3)zemākā līmeņa menedžeri- vislielākā menedžeru grupa, kas kontrolē darbiniekus, kuri nav menedžeri.
2.Menedžera prasmes un zināšanas
Pēc teorijas speciālista R. Kaca uzskatiem ir 3. nepieciešamo prasmju un zināšanu veidi:
1)konceptuālās prasmes un zināšanas- menedžera spējas domāt abstrakti un stratēģiski risināt ilgtermiņa problēmas.
2)savstarpējo attiecību prasmes un zināšanas- spēja strādāt ar cilvēkiem
3)tehniskās prasmes un zināšanas- nozīmē spēju apgūt un lietot specializētos tehniskos procesus
Pēc dažu speciālistu uzskatiem, būtu lietderīgi izdalīt vēl vienu prasmju un zināšanu veidu:
-analītiskās prasmes un zināšanas- nozīmē menedžera spējas ātri novērtēt situāciju.
3.Klasiskās menedžmenta teorijas
Klasiskās menedžmenta teorijas attīstās 2. pamatvirzienos:
1)zinātniskais menedžments- ir teorija par organizācijas darbībām un darbinieku attiecībām.
2)klasiskā organizāciju teorija-izskaidro organizācijas menedžmenta pamatus.
4.Cilvēku uzvedības teorijas
Menedžmentā uzvedību uzskata par līdzekli, lai menedžeris, izmantojot cilvēku attiecības un motivāciju, varētu ietekmēt darbinieku nolūkā sasniegt organizācijas mērķus.
Cilvēku uzvedības teorijas ietvaros veidojās divi virzieni:
1)savstarpējo attiecību skola-pētījumu objekts ir cilvēku uzvedība grupās.
2)motivēšanas teorijas-izskaidro cilvēku individuālās uzvedības izmaiņas, motivēšanas faktoru iedarbes rezultātā.
5.Kvantitatīvās menedžmenta teorijas
40-50 gados populāras kļuva kvantitatīvā menedžmenta teorijas.
Kvantitatīvā menedžmenta teorijā-lēmumu pieņemšanas procesā pamatojas uz statistiskās matematiskas, formālās matemātiskās modelēšanas un matemātiskās analīzes metodēm, izmantojot skaitļošanas tehniku.
Šai teorijai ir dažādas pieejas,vispazistamākās no tām ir šādas:
1)Darbības pētīšana lika pamatus lēmuma pieņemšanas matemātiskās analīzes un modelēšanas metodēm.
2)Menedžmenta operatīvā pieeja lika pamatus dažādu matemātisko metožu lietošanai konkrētās menedžmenta darbībās, lai panāktu labākā lēmuma varianta pieņemšanu.
3)Menedžmenta informācijas sistēmas pieeja likapamatus informācijas tīklu, datoru un datu bāzes sistēmu izmantošanai lēmumu pieņemšanas procesā.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,48 €
Комплект работ Nr. 1148960
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация