Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:347552
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Kopsavilkuma mērķis ir noskaidrot, ko definē ar jēdzieniem: organizācija, menedžments, kā arī menedžeris? Kāda ir bijusi vadības teorijas attīstība?
Jāsāk ar to, ka tieši organizācija vienmēr ir bijusi menedžmenta pastāvēšanas iemesls. Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa sasniegšanai. Formālas organizācijas ir pēc organizācijas īpašnieka vai menedžera gribas izveidotas grupas, kuru uzdevums ir organizēt darbību. Taču neformālas organizācijas ir spontāni izveidotas cilvēku grupas, kas regulāri sadarbojas. Šādas organizācijas praktiski pastāv jebkurā formālā organizācijā, varbūt izņemot ļoti mazā organizācijā. Organizācijas jēdzienu var definēt arī šādi: tā ir mērķtiecīga sistēma, kura funkcionē, kā apakšsistēma vienā vai pat vairākās citās mērķtiecīgās sistēmās un, kura sastāv no virknes apakšsistēmu-katra darbinieka mērķi tiek uztverti un nodrošināti apstākļi to izpildei. Lai organizācija sekmīgāk spētu attīstīties un pastāvēt, tā izmanto šādus resursus: cilvēku resursi (menedžeri un strādnieki); finansu resursi (īstermiņa un ilgtermiņa kapitāls); materiālu un informācijas resursi. Ražošanas resursu pārveidošanas procesu visvienkāršāk saskatīt ražošanas uzņēmumos, taču arī nekomerciālās organizācijās izmanto visu veidu resursus. 1
Menedžments. Jāpiebilst zīmīgs fakts, ka menedžments ir tas pats, kas vadības teorija! Taču jēdzienu menedžments definē šādi: tas ir darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli, kas ir vērsts uz organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar augstāku efektivitāti. Menedžmenta teorijā viens no stūrakmeņiem zināšanās balstītu kompāniju attīstībai ir pieredzes apmaiņas pasākumi starp dažādiem darbiniekiem, sistēmu izveide, kas uzkrāj, sistematizē un atvieglo iegūto zināšanu pārraidi starp cilvēkiem un starp laikiem. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −-1,80 €
Комплект работ Nr. 1123238
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация