Šodien braucu mājās autobusā un visi logi bija aizķepuši. Es iedomājos, cik gan laba braukšana būtu, ja vadītājs būtu kaut nedaudz parūpējies par pasažieriem- notīrījis logus. Darbs mūsu organizācijā ir līdzīgs braucienam šajā autobusā. Ceļu un pieturvietas zina tikai vadītājs (V) un pasažieri (P) var tikai aptuveni nojaust, kur mēs braucam.
Šodien Informāciju tehnoloģiju centru (turpmāk tekstā ITC) var uzskatīt par autonomu organizāciju ar savu struktūru. Visa pārējā dome tiek uzskatīta par klientiem. Savukārt domei klienti ir pilsētas iedzīvotāji, kas atnākuši saņemt pakalpojumus- izziņas, samaksāt nodokļus, kaut ko noprivatizēt. Rīgas domes vadības analīze, manuprāt, būtu maģistra darba cienīga tēma, es rakstīšu tikai par ITC.
Viss ITC darbs ir ļoti sarežģīts un tā darbību nevar pārraudzīt 1 cilvēks. Darbiniekus, kas ilgus gadus bija strādājuši pilnīgi autonomi, tagad cenšas bakstīt vidējā līmeņa menedžeri.
ITC vadības organizācija.
Rīgas Domes Informāciju Tehnoloģiju Centrs ir viena no 32 Rīgas Domes pirmā līmeņa budžeta struktūrvienībām, kas ir tieši pakļauta Rīgas Domes vadībai ar savu, nosacīti neatkarīgu budžetu pāris miljonu apmērā gadā. ITC struktūra nepārtraukti mainās, cenšoties panākt kompromisu starp vīziju un realitāti. Nākamajā lappusē attēlota Rīgas domes Informāciju Tehnoloģiju Centra formālā struktūra. To var redzēt arī internetā, http://itc.rcc.lv/struktura.asp.
…