Šī persona (3.persona) ir veiksmīgāk apmierinājusi savas vajadzības, kā grupa kopumā ņemot. Piecos apgalvojumos (1.4, 2.2., 2.3, 3.1, 3.2) ir izteikti liela atšķirība rezultātos starp personas atbildēm un grupu. Tas nozīmē, ka šī persona gandrīz ir apmierinājusi vajadzības pēc piederības, pašapliecināšanās, drošības un arī materiālo vajadzību. Tomēr 1.2. un 3.3 apgalvojumos personas iegūtie punkti ir lielāki kā grupai kopumā, un tie norāda uz piederības un pašapliecināšanās vajadzību nepietiekamu apmierināšanu. Tātad var apgalvot, ka materiālā vajadzība šai personai šķiet vismazāk būtiskā un persona, balstoties uz materiālo nodrošinājumu, var mēģināt piepildīt citas vajadzības.
Nobeigums
Vērtējot grupas rezultātu kopumā var secināt, ka turpināt studijas grupu motivē dažādas vajadzības, nav vajadzību, kuras grupai nešķistu nozīmīgas vispār. Kā mazāk nozīmīgu var minēt drošības vajadzību.
Individuāli analizējot var secināt, ka katrai personai ir sava motivācija mācīties. Šīs motivācijas atšķiras, to ietekmē katras personas dzīves pieredze un apstākļi. Ir persona, kurai materiālā vajadzība šķiet visnenozīmīgākā un viņa turpina studijas citu, vairāk iekšēju motīvu dēļ. Citai personai motīvs studēt ir pašapliecināšanās, persona var pierādīt citiem, ka viņa spēj to paveikt. Vēl citai personai būtisks motīvs studijām ir materiālo vajadzību apmierināšana.
Nevar apgalvot, ka kāda no pētījumā minētajām vajadzībām grupai nebūtu šķitusi vērā ņemams motīvs studiju turpināšanai. Pilnīgi visas vajadzības tiek pielietotas kā motīvs, lai mācītos.
…