Sporta stundas plānotais sasniedzamais gala rezultāts, rakstīt konkrēti, atbilstoši katram uzdevumam.
Sadarbojoties pārī vai mazā grupā, sporta spēļu un vienspēļu vingrinājumos izpilda vienkāršus uzbrukuma un aizsardzības paņēmienus. (F.6.2.1.1.)
Patstāvīgi analizē, izvērtē un pieņem lēmumu apgūtās šķēršļu pārvarēšanas prasmes savienot ar pārvietošanās prasmēm gan bez sporta inventāra, gan ar sporta inventāru kustību rotaļās, šķēršļu joslās vai vingrinājumu apļos. (F.6.1.2.2.); (F.6.1.2.1.)
Kombinē, savieno un savstarpēji saista šķēršļu pārvarēšanu ar citām pamatkustībām (F.6.1.2.1.; F.6.1.2.2.)
Izglītojošie uzdevumi:
1. Mācīt: Basketbola piespēles no krūtīm pāros.
2. Pilnveidot: Šķēršļu pārvarēšanu
3. Veidot caurviju prasmes: Sadarbība, kritiskā domāšana
1. Izglītojošie uzdevumi
Vingrinājumu, rotaļu un citu līdzekļu apraksts hronoloģiskā secībā Dozējums Metodiskie norādījumi ar zīmējumu Stundas uzdevumu pamatojums no pedagoģiskā, psiholoģiskā un bioloģiskā aspekta
1.Basketbola piespēles no krūtīm pa gaisu pāros, no 3 metru attāluma.
1,5 min
(Piespēle no krūtīm pa gaisu)
Pedagoģiskais aspekts:
Skolēni mācās sadarboties pāros.
Analizē savas darbības, pieņem lēmumu cik spēcīgi un kādā augstumā izpildīt metienu, lai partneris to varētu veiksmīgi notvert.…