Ikviena sekmīga uzņēmuma darbības pamatā ir trīs komponenti – tehniskās vai amata prasmes, finanšu lietu pārzināšana un māka pārdot.
Dominējošais spēks ir iekārdinātāji un ceļš līdz pašreizējai virskundzībai.
Tirgvedība, zīmolvedība un visas tām līdzīgās parādības ir tā pati iekārdināšana, pievilināšana un mēģinājumi manipulēt, piedabūjot auditoriju pirkt noteiktus produktus un pakalpojumus.
Par līderi nevar kļūt, ja nav spēcīga zīmola.
Uzņēmums, kurā dominē tirgvedības vai zīmola ievirze, savā izdzīvošanā ir atkarīgs no patērētāju piekrišanas. Patērētājiem ir milzu vara! Patērētājiem jābūt pietiekoši motivētiem un ar pietiekamu priekšstatu, lai darītu uzņēmumam zināmu, kas tam būtu jāpiedāvā un kā jārīkojas.
Zīmoli sniedz izvēles ilūziju, tādejādi veicinot jau tā trūcīgo un arvien sarūkošo resursu tālāku izšķērdēšanu un vēl nežēlīgāku izmantošanu. Pie tam zīmoli piedāvā iespēju tikai tiek ,kuriem ir nauda attiecīgs izglītības un informētības līmenis, lai pieņemtu lēmumu pirkt to preci.
Tagad zīmolvedībai ir liela un arvien pieaugoša nozīme politikā, nācijas dzīvē, sportā, kultūrā un brīvprātīgajās nodarbēs. Šodien var novērot kādu interesantu zīmolvedības iezīmi: tā šķiet neapturama ikvienā jomā, kur tā parādās. Zīmoli ir kļuvuši par sociālu fenomenu ar ārkārtīgu varu un ietekmi.
Mūsdienu zīmoledība lielā mērā skar iesaisti un piesaisti, personiskās un individuālās piederības ārupvērstu un vizuālu demonstrāciju. Zīmolvedība ļauj mums sevi definēt lakoniskā kodā, kas apkārtējai pasaulei ir vienā mirklī uztverams.…