Zīmols - lielam patērētāju lokam zināma preču zīme, kura kļuvusi populāra pateicoties pareizām reklāmas aktivitātēm
Zīmols ir emociju, domu, tēla, vēstures, iespēju un tenku apkopojums.
Brends - nosaukums, vārds, izteiciens, zīme, simbols vai dizaina risinājums, vai to kombinacijas, apzīmējot konkreta pārdevēja vai pārdevēju grupas preces un pakalpojumus, lai tos atšķirtu no to konkurentiem
Zīmolus regulējošās normas
Likums
Par preču zīmēm un ģeogrāfiskās izcelsmes norādēm (1.- 5., 28.pants)
Likuma mērķis: Šis likums regulē tiesiskās attiecības preču zīmju reģistrācijas, kā arī preču zīmju un ģeogrāfiskās izcelsmes norāžu lietošanas un aizsardzības jomā
Preču zīme- apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces atšķirtu no cita uzņēmuma precēm; izņemot īpaši norādītus gadījumus, šā likuma tekstā termini “ preču zīmes, zīmes” ietver arī pakalpojumu zīmes un kolektīvās zīmes.…