-
Aktīvā audzināšanas prakse sākumskolā
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
VĒROTO STUNDU ANALĪZE | 4 | |
Latviešu valoda | 4 | |
Mājturība un tehnoloģijas | 6 | |
Vizuālā māksla | 8 | |
Sociālāszinības | 10 | |
Matemātika | 12 | |
Dabaszinības | 14 | |
VADĪTO STUNDU ĪSIE PLĀNI | 16 | |
Sociālās zinības | 16 | |
Matemātika | 17 | |
Latviešu valoda | 18 | |
Vizuālā māksla | 19 | |
Mājturība un tehnoloģijas | 20 | |
Dabaszinības | 21 | |
VADĪTO STUNDU IZVĒRSTIE KONSPEKTI | 22 | |
Matemātika | 22 | |
Vizuālā māksla | 27 | |
Latviešu valoda | 31 | |
Mājturība un tehnoloģijas | 35 | |
Sociālās zinības | 40 | |
Latviešu valoda | 44 | |
Matemātika | 48 | |
Dabaszinības | 51 |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Refleksija (kas liecināja par skolēna personības attīstību)
1.Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Par skolēnu motivētībum interešu un vēlmju apmierināšanu liecināja iesaistīšanās uzdevumu izpildē, praktiski tos risinot.
2.Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbībā, plānošanā, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Par skolēnu mācīšanās darbības izpausmi liecināja skolēnu piedalīšanās uzdevumu izpildē, sadarbojoties ar klasesbiedriem un skolotāju, plānojot savu darbību, izzinot diennakts daļas. Skolēni stāsta, ko viņi dara dažādos diennakts laikos.
2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par kritiskās domāšanas prasmju izpausmi liecināja prasme uztvert jaunu informāciju, prasme noteikt diennakts daļas, izteikt savu viedokli ko cilvēki dara dāžādās diennakts daļās.
2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par sadarbības prasmju izpausmi mācību procesā liecināja savstarpējās attiecības klasē, sadarbība viens ar otru strādājot pārī.
2.3. Kas mācību norisē liecināja par radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par radošās domāšanas prasmju izpausmi mācību procesā liecināja prasme pildīt uzdotos uzdevumus, minēt mīklas, stāstīt par saviem novērojumiem, kas notiek iestājoties rītam, dienai, vakaram un naktij.
…
IEVADS.....................................................................................................................................3 VĒROTO STUNDU ANALĪZE Latviešu valoda..........................................................................................................................4 Mājturība un tehnoloģijas...........................................................................................................6 Vizuālā māksla...........................................................................................................................8 Sociālāszinības..........................................................................................................................10 Matemātika...............................................................................................................................12 Dabaszinības.............................................................................................................................14 VADĪTO STUNDU ĪSIE PLĀNI Sociālās zinības.........................................................................................................................16 Matemātika...............................................................................................................................17 Latviešu valoda.........................................................................................................................18 Vizuālā māksla..........................................................................................................................19 Mājturība un tehnoloģijas.........................................................................................................20 Dabaszinības.............................................................................................................................21 VADĪTO STUNDU IZVĒRSTIE KONSPEKTI Matemātika...............................................................................................................................22 Vizuālā māksla..........................................................................................................................27 Latviešu valoda.........................................................................................................................31 Mājturība un tehnoloģijas.........................................................................................................35 Sociālās zinības.........................................................................................................................40 Latviešu valoda.........................................................................................................................44 Matemātika................................................................................................................................48 Dabaszinības.............................................................................................................................51
- Aktīvā audzināšanas prakse sākumskolā
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Aktīvā mācību un audzināšanas prakse
Отчёт по практике для университета51
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета36
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета22
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета31
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā. 4.klase
Отчёт по практике для университета75